خبرگزاری کار ایران

محمدرضا عباسی: تلاش می‌کنیم پلمپ را از بین ببریم/ شاید نتوانیم جلوی استقلال بازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۶۸۱

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص مشکل پیش آمده برای این باشگاه صحبت کرد.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پلمپ دفتر باشگاه سیاه‌جامگان اظهار داشت: این مشکل به خاطر اسم باشگاه ایجاد شده است. متاسفانه ما پنجشنبه شب نشستی با مسئولان و بزرگان خراسان داشتیم و به آنها اعلام کردیم هر تصمیمی بگیرند طابع خواهیم بود ولی صبح امروز بعد از 4 روز تعطیلی به دفتر باشگاه آمدیم و دیدیم پلمپ شده است.

وی در مورد بازی با استقلال گفت: مدارک بازیکنان در حال حاضر در دفتر باشگاه است و در حال رایزنی هستیم تا پلمپ را باز کنند و مدارک را برداریم و مجدداً دفتر را پملپ کنند.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در ادامه گفت: نمی‌دانم مشکل‌شان با باشگاه ما چیست. ابتدا بحث محرومیت مدیرعامل باشگاه مطرح شد و حالا هم در آستانه بازی با استقلال به جای اینکه بیایند به بازیکنان روحیه دهند و وعده پاداش بدهند این چنین روحیه ما را از بین می‌برند. از طرفی به ما فشار می‌آورند که نام باشگاه عوض شود و از طرفی هم مردم مخالف تغییر نام هستند. ما کار اقتصادی انجام نمی‌دهیم و این فوتبال متعلق به مردم است.

عباسی در پایان عنوان کرد: فعلاً مشکل بازی با استقلال رفع شود و پس از آن فکری برای تغییر نام باشگاه و رفع این مشکل خواهیم داشت. نمی‌دانیم چه نامی روی باشگاه گذاشته می‌شود، با ابومسلم مخالف بودند و سیاه‌جامگان را انتخاب کردیم. فصل گذشته نام مشهد را پیشنهاد دادیم و مخالفت شد و الان هم تصمیم با خودشان است و ما طابع خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز