خبرگزاری کار ایران

مجوز بازی شریفی صادر نشد، پایان کار سرباز تراکتورسازی؟

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۶۱۷

مهاجم سرباز تراکتورسازی به احتمال زیاد در دیدار امروز به میدان نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی شریفی، مهاجم سپاهان که برای گذراندن دوران خدمت سربازی خود به تراکتورسازی رفته بود، چند روزی است که خدمتش به پایان رسیده و مجدداً بازیکن سپاهان محسوب می‌شود.

طبق قانون با توجه به اینکه این بازیکن تا نیم فصل نمی‌تواند به فهرست بازیکنان سپاهان اضافه شود، در صورتی که مجوز این باشگاه را بگیرد می‌تواند در 4 هفته باقی‌مانده از لیگ برتر در ترکیب تراکتورسازی حاضر باشد و در غیر این صورت باید تا پایان هفته پانزدهم بیرون بنشیند تا با باز شدن پنجره نقل و انتقالات به جمع نفرات سپاهان اضافه شود.

پیش از این باشگاه سپاهان اعلام کرده بود به دلیل حساسیت‌های موجود اجازه بازی شریفی در دیدار رو در رو هفته دوازدهم را می‌دهد ولی در هفته‌های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم این بازیکن دیگر حق به میدان رفتن برای تراکتورسازی را نخواهد داشت.

با این وجود و با اعلام مسئولان سازمان لیگ با توجه به اینکه چند ساعت بیشتر به شروع بازی نمانده است، هنوز مجوز بازی شریفی صادر نشده است و با توجه به این موضوع بعید است شاهد حضور این بازیکن در ترکیب تراکتورسازی برای بازی امروز باشیم.

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا این خبر را تایید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز