خبرگزاری کار ایران

فالکائو بازهم به شمسایی نزدیک‌تر شد؛

رکورد تاریخی ایران در آستانه فروپاشی

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۵۵۰

ستاره برزیلی موفق شد تعداد گل‌های ملی خودش را افزایش دهد.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی، اسطوره فوتسال ایران که چند سالی است از بازی‌های ملی خداحافظی کرده است توانسته در دوران حضور خودش در تیم ملی رکورد تعداد گل ملی را در تاریخ فوتسال جهان در اختیار بگیرد و آمار 392 گل زده را از خودش برجای بگذارد.

نزدیک‌ترین رقیب شمسایی، فالکائوی برزیلی است که اگرچه پیش از این در رقابت‌های جام جهانی از بازی‌های ملی خداحافظی کرده بود، ولی برای نزدیک کردن رکوردش به وحید شمسایی و در اختیار گرفتن عنوان او، در دیدارهای تدارکاتی بین‌المللی مجدداً در چند بازی برای تیمش به میدان رفت و آمار خودش را افزایش داد.

فالکائو شب گذشته در دیدار  دوستانه تیم‌های برزیل و کاستاریکا که با نتیجه 5بر یک به سود برزیل خاتمه یافت دو بار موفق به گلزنی شد تا اختلاف خود با وحید شمسایی را به عدد چهار برساند.

در حال حاضر فالکائو 388 و شمسایی 392 گل ملی به نام خود ثبت کرده‌اند و با توجه به درپیش بودن دیدارهای آینده برزیل خطر شکسته شدن رکوردی که در اختیار فوتسال ایران است به شدت احساس می‌شود.

با این وجود و با توجه به تاکید اکثر پیشکسوتان فوتسال ایران برای دعوت دوباره از شمسایی به تیم ملی در دیدارهای تدارکاتی و حفظ این رکورد ملی، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان ظاهراً توجهی به این موضوع ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز