خبرگزاری کار ایران

پدیده به دنبال سیاه جامگان شدن

مصاف پرسپولیس با "پ" های با پرستیژ

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۵۲۶

پدیده در اولین بازی خود در این فصل در ورزشگاه آزادی با دو گل استقلال را شکست داد.

به گزارش ایلنا، پدیده برای پرسپولیس همیشه یادآور روزهای تلخ و شیرین زیادی بوده است. آخرین گل کاپیتان هادی نوروزی مقابل همین تیم در افتتاحیه لیگ پانزدهم زده شد و مهر قهرمانی آنها در لیگ برتر پس از قریب به ده سال هم در لیگ شانزدهم برابر همین تیم زده شد.

پرسپولیس به جز دربی آخرین بار حدود دو ماه قبل در ورزشگاه آزادی میزبانی کرد و مقابل پیکان با یک گل شکست خورد. حال باید دید تیم برانکو در مقابل دیگر "پ" درخشان این فصل چه نتیجه ای را کسب می کند.

پدیده در جام ولایت به مقام سومی دست پیدا کرد. آنها بعد از رفتن تقوی، در سه مسابقه خود هیچ بردی را کسب نکرده اند و حالا در یک سراشیبی قرار گرفته اند. آخرین برد تیم مهاجری در لیگ برتر در هفته هفتم رقم خورد که در تبریز با حساب 2-1 تراکتورسازی را شکست دادند. البته پدیده یک بار دیگر هم در این فصل به ورزشگاه آزادی آمدند و در هقته پنجم با دو گل استقلال منصوریان را از پیش رو برداشتند.

برانکو و تیمش در این فصل خاطره خوبی از ورزشگاه آزادی ندارند. آنها در هفته چهارم با نتیجه 1-1 مقابل سیاه جامگان متوقف شدند.

پدیده تا این هفته از لیگ برتر 20 گل به ثمر رسانده و این آمار خوبی برای این تیم به حساب می آید. میانگین 1.82 گل در هر بازی با توجه به میانگین گل زده در لیگ برتر این فصل آمار خوبی برای تیم رضا مهاجری است. از آن سو پرسپولیس در 10 بازی 19 گل زده و میانگین 1.9 گل را به جا گذاشته است. پارس جنوبی با میانگین 2 گل در هر بازی بهترین عملکرد را در لیگ امسال داشته و پدیده و پرسپولیس از نظر میانگین گل زده به ترتیب دوم و سوم هستند.

بیست گل پدیده در این فصل از رقابت ها را هشت بازیکن به ثمر رسانده اند. محمدقاضی با 7 گل بهترین گلزن این تیم و آقای گل فعلی مسابقات است. امین قاسمی نژاد و محمدرضا خانزاده هرکدام سه گل و محمدحسین مرادمند، معین عباسیان، عبدالله حسینی و محمدرضا خلعتبری هر کدام یک گل برای این تیم در این فصل به ثمر رسانده اند. نوزده گل پرسپولیس را اما در این فصل علی علیپور 6 گل، مهدی طارمی که فعلا محروم است 4 گل، شجاع خلیل زاده و فرشاد احمدزاده هر کدام 3 گل و وحید امیری و گادوین منشا هرکدام یک گل به ثمر رسانده اند. نکته ای که به آن می توان اشاره کرد این است که چهار بازیکن اکثر گل های پرسپولیس یعنی 16 گل از 19 گل را به ثمر رسانده اند. اما در پدیده هشت بازیکن مختلف برای این تیم گلزنی کرده اند

رضا مهاجری، سرمربی پدیده مشهد در این دیدار به دلیل محرومیت قادر به حضور روی نیمکت نخواهد بود و از روی سکو به نظاره تلاش شاگردانش برابر پرسپولیس خواهد نشست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز