خبرگزاری کار ایران

سپاهان – تراکتورسازی؛ خواهرخوانده های سابق علیه هم

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۵۲۴

شاگردان کرانچار با 11 امتیاز در رده چهاردهم هستند و تراکتور با یک امتیاز بیشتر در رده دهم قرار دارد.

به گزارش ایلنا، دو تیم پرطرفدارشهرستانی لیگ برتر فوتبال کشورمان در حالی از ساعت 14:30 دقیقه امروز در ورزشگاه نقش جهان رو در روی هم قرار می گیرند که تقریبا دو وضعیت متفاوت دارند. پرشورهای تبریزی بعد از مشکلات عدیده ابتدای فصل حالا با نزدیک شدن به نیم فصل شرایط بهتری دارند و به تازگی هم قهرمان جام ولایت شدند و روحیه خوبی دارند اما سپاهان علی رغم بازی های روبه جلو نتوانسته نتایج درخوری را کسب کند و حسابی از صدر جدول دور شده است.

در حال حاضر شاگردان کرانچار با 11 امتیاز در رده چهاردهم هستند و تراکتور با یک امتیاز بیشتر در رده دهم قرار دارد. هر دو تیم برای جدا شدن از انتهای جدول به برد در این مسابقه احتیاج دارند. گرچه نیجه مساوی نمی تواند چندان برای تبریزی ها بد باشد.

این دو تیم در تاریخ لیگ برتر 18 بار به مصاف هم رفته اند که حاصل آن 9 برد برای طلایی پوشان، 4 تساوی و 5 پیروزی برای تراکتور بوده است. سپاهان 24 گل زده و 18 بار هم دروازه اش توسط تیم تبریزی باز شده است.

ابراهیم توره با 4 گل زده بهترین گلزت تاریخ تقابل های این دو تیم به شمار می رود. عماد رضا، حسین خطیبی و داوود دهقانی هم با سه گل در رده های بعدی قرار دارند.

سپاهان در این فصل دو برد داشته که هر دو در اصفهان رقم خورده است. آنها ابتدا در هفته چهارم در فولادشهر میزبان خود ذوب آهن را شکست دادند و سپس در هفته نهم تیم سیاه جامگان را با همین نتیجه از پیش رو برداشتند. شاگردان کرانچار دو هفته است که نه گل زده اند و نه برده اند. سپاهان در هفته دهم در تقابل با دیگر تیم تبریزی یعنی گسترش فولاد در ورزشگاه بنیان دیزل به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در سوی مقابل تیم یحیی گل محمدی در سه هفته اخیر مسابقات لیگ بردی نداشته اند و آخرین پیروزی آنها در هفته هشتم مقابل هم شهری خود یعنی گسترش فولاد رقم خورد. پرشورها قریب به دو ماه است که در لیگ برتر به بردی دست پیدا نکرده اند.

نکته جالب توجه درباره تراکتور این است که آنها هر سه برد این فصل خود را در خارج از خانه بدست آورده اند و این نشان می دهد فشار تماشاگران بر روی آنها حسابی گران تمام شده است. مهدی شریفی می توانست جالب ترین بازیکن بازی امروز باشد اما به خاطر اتمام سربازی اش و عدم صدور مجوز نتوانست بار دیگر برای تراکتور به میدان برود. شاهین ثاقبی هم به علت مصدومیت نمی تواند سپاهان را در جدال برابر تیم سابقش همراهی کند.رافائل کرویولا از سپاهان و مهدی کیانی از تراکتور جدی ترین محرومان دو تیم به شمار می روند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز