خبرگزاری کار ایران

ای کاش هواداران در دیدار فردا بودند / چهار دیدار آینده امتحان بزرگی برای ماست

کرانچار: تراکتورسازی تیم بسیار خطرناکی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۴۸۱

سرمربی سپاهان می گوید چهار دیدار آینده امتحان بزرگی برای بازیکنان است.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

تراکتورسازی نشان داده که بسیار خطرناک است

در دو هفته باقی مانده در چهار دیدار نیم‌فصل به میدان می‌رویم و باید نتایج خوبی کسب کنیم تا با خیال راحت به وقفه نیم‌فصل برویم و اصلاحات لازم را در تعطیلات صورت دهیم. فردا دو تیمی که با بحران کسب نتیجه مواجه هستند، با هم بازی دارند و هر دو تیم بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند. فینال جام شهدا را آنالیز کردیم و تراکتورسازی نشان داده که بسیار خطرناک است. امیدوارم با کسب نتیجه خوب از مسابقه بعد خود در برابر صنعت نفت به عنوان مسابقه ثبات خود استفاده کنیم. ای کاش هواداران در دیدار فردا بودند اما ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا اعتماد هواداران و باشگاه را در دیدار فردا بدست آوریم.

 

غایبان زیادی برای بازی فردا داریم

با مشکلاتی مواجه هستیم و برخی از بازیکنان ما در این مسابقه غایب هستند. پورقاز به دلیل مصدومیت در دیدار فردا حضور ندارد و شاهین ثاقبی محروم است. حسن جعفری به میادین بازگشته و به تازگی دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته است، سرلک هم روز گذشته مصدوم و به همین دلیل از لیست بازی فردا خارج شد.

 

حضور تماشاگران به بازیکنان انگیزه می دهد

هر هواداری حق انتقاد و اعتراض دارد و زمانی که آنها ببیند نتیجه در دقایق 95 مطابق میل آنها نیست، اعتراض می‌کنند. بازیکنان ما باید آمادگی لازم برای مواجهه با این مسائل را داشته باشند. حضور تماشاگران انگیزه را در بازیکنان ایجاد می‌کند. در زمان بازی کردن خودم، مجبور به بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر شدم و غیبت هواداران سبب می‌شود باری از روی دوش ما برداشته شود و یک بار نیز روی دوش ما باشد.

 

این چهار هفته برای همه بازیکنان یک امتحان است

مصدومیتی برای رافائل به وجود آمد که باعث شد از چارچوب تیم دور شود. از طرف دیگر شاید این بازیکن از نظر شما خوب بازی کرده اما از نظر ما آنطور که باید خوب نبوده است. امیدوارم در هفته‌های آینده با بازگشت رافائل، شاهد تماشای کیفیت بالای این بازیکن باشیم.این چهار هفته برای همه بازیکنان یک امتحان است. صبر می‌کنیم این دو بازیکن و سایر بازیکنان توانایی‌های خود را نشان دهند و سپس نتیجه‌گیری می‌کنیم که آنها در سپاهان بمانند یا خیر.

 

تا زمانی که نتیجه نگیریم مشکل داریم

تیم ما باید خودش را به جایگاه مناسبی برساند و زمانی که این اتفاق رخ ندهد، مشکلات بسیاری را در پی دارد. کارفرمایی که برای تیم هزینه کرده است، انتظار نتیجه مناسبی دارد و چهار دیدار آینده امتحان بزرگی برای بازیکنان است. در حال حاضر زمان این کار نیست و باید چهار هفته سپری شود تا به نقطه مدنظر برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز