خبرگزاری کار ایران

4 ستاره استقلال از لیست بازی با سیاه جامگان خارج شدند

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۳۳۳

سرمربی استقلال با توجه به غیبت چهار بازیکن طی روزهای اخیر در تمرین بازیکنان مختلف را در پست آنها آزمایش کرد.

به گزارش ایلنا، استقلال برای بازی با سیاه جامگان فرشید باقری را به دلیل 3 اخطاره بودن در اختیار ندارد و داریوش شجاعیان و میلاد زکی پور هم با حکم کمیته انضباطی از حضور در میادین محروم شده‌اند.

در تمرین روز گذشته شفر بازیکنان مختلف را در پست آنها آزمایش کرد تا بهترین جانشین را برای زکی پور، شجاعیان و باقری انتخاب کند. استقلال در پست دفاع چپ به جز زکی پور، آرمین سهرابیان را در اختیار دارد و احتمالا در بازی با سیاه جامگان او بازی خواهد کرد.

اما در پست وینگر چپ هم حسن بیت سعید و هم یعقوب کریمی قابلیت بازی را دارند و این دو برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال با هم رقابت می‌کنند. اگر اتفاق خاصی نیفتد در بازی روز دوشنبه امید نورافکن زوج امید ابراهیمی را تشکیل خواهد داد چراکه روزبه چشمی مدتی است در پست دفاع وسط برای استقلال بازی می‌کند.

وضعیت بازی وریا غفوری نیز همچنان نامشخص است و احتمال غیبت این بازیکن برابر سیاه جامگان نیز زیاد است تا آنها با 4 غایب کار سختی مقابل شاگردان علیرضا مرزبان در مشهد داشته باشند.

استقلال بعد از مدتها که محرومی در ترکیب نداشت در بازی با سیاه جامگان سه بازیکن اصلی خود را ندارد که مطمئنا شفر برای این مشکل راهکار درستی می‌اندیشد. شاید این فرصت خوبی باشد تا بازیکنانی که کمتر به آنها بازی رسیده خودی نشان دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز