خبرگزاری کار ایران

واکنش سیدجلال حسینی به همگروهی ایران با انگلیس و اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۱۷۸

مدافع با تجربه تیم ملی به علاقه مردم انگلیس و اسپانیا به همگروهی با ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با مشخص شدن تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی و سید‌بندی این رقابت‌ها، فوتبالدوستان کشورهای مختلف به بررسی وضعیت تیم‌شان و حریفان احتمالی در روسیه پرداخته‌اند و در این بین نظرسنجی‌هایی هم انجام شده است. در این میان فوتبالدوستان کشورهای انگلیس و اسپانیا در نظر‌سنجی‌ها از گلدان 3 نسبت به همگروهی با ایران علاقه نشان دادند و تیم کشورمان بیشترین رای را آورد.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: اگر اسپانیایی‌ها و انگلیسی‌ها دوست دارند با ما همگروه شوند، ما هم استقبال می‌کنیم و دوست داریم با آنها در یک گروه قرار بگیریم و به رقابت بپردازیم.

وی افزود: در جام جهانی حریف آسان وجود ندارد و تمام 32 تیم راه یافته به این رقابت‌ها شایسته بوده‌اند که به این مرحله رسیده‌اند و در هر گروهی و هر شرایطی قرار بگیریم کار سختی داریم و نیاز به تلاش و تمرین زیادی در این میان وجود دارد.

مدافع تیم ملی در ادامه گفت: امیدوارم در فرصت باقی‌مانده تا جام جهانی دیدارهای تدارکاتی خوبی برگزار کنیم و با تیم‌های بزرگ دنیا رقابت کنیم تا آماده جام جهانی شویم و بتوانیم حضوری پرقدرت در این رقابت‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز