خبرگزاری کار ایران

فردا برابر بهترین تیم جهان بازی می‌کنیم؛

سیمئونه: شایعات درباره آینده گریزمان طبیعی است

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۹۹۹

سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس خبری پیش از دربی مادرید گفت: این طبیعی است که شایعات درباره آینده گریزمان مطرح می‌شود

به گزارش ایلنا، رئال و اتلتیکو مادرید فردا در دربی مادرید با یکدیگر مصاف خواهند داد و دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، در کنفرانس مطبوعاتی پیش در خصوص مصاف با شاگردان زین الدین زیدان گفت: ما برابر بهترین تیم جهان بازی می‌کنیم؛ لقبی که پیش از این متعلق به بارسلونا بود. آنها به دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرده‌اند و سال گذشته هم لالیگا را فتح کردند. در حال حاضر آنها بهتر هستند و تمامی بازیکنان خوب لیگ اسپانیا را به خدمت گرفته‌اند.

وی ادامه داد: آنها مطمئن هستند که کسی نمی‌تواند به این بازیکنان برسد  و آنها را ذخیره کرده‌اند. از زمانی که در این تیم حضور دارم تمامی دربی‌ها مشابه بوده است و انتظار ندارم که بازی فردا را نسبت به قبلی‌ها متفاوت بدانم. 

سیمئونه درباره آنتوان گریزمان عنوان کرد: او واقعا خوب است. من از او احساس شور و شوق دریافت می‌کنم. ما در لالیگا خوب عمل کرده‌ایم اما فرم ایده‌آل گریزمان هنوز فرا نرسیده. این طبیعی است که شایعات درباره آینده این بازیکن مطرح می‌شود همانطور که همیشه اتفاق افتاده و برای تورس، کاستا و فالکائو مشاهده کردیم.

سیمئونه در این لحظه به عکس گریزمان اشاره کرد و عکاسان هم از این اتفاق عکس گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز