خبرگزاری کار ایران

اعتراض تند کاپیتان آبی‌ها؛ مومیایی‌ها، دست بردارید

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۷۶۹

پائولو کاناوارو مدافع ساسولو و برادر فابیو، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از ناکامی آتزوری در صعود به جام جهانی 2018 پس از 60 سال، در صفحه اینستاگرامش پستی احساسی و طعنه‌آمیز گذاشت.

به گزارش ایلنا، کاناوارو در صفحه اینستاگرامش نوشت: «بچه‌ها، ما امروز جام جهانی را از دست ندادیم. ما 15 سال پیش آن را از دست دادیم زمانی که به لطف ورود پول‌های هنگفت به دنیای فوتبال، ایتالیا از هر گوشه از دنیا بازیکنانی را آوردیم که به شیوه‌ای غیرمنصفانه فرصت‌هایی که حق بازیکنان خودمان بود بدزند. ما به لطف مربیان ایتالیایی‌مان به آنها افتخار و شهرت دادیم، مربیانی که هنوز در دنیا بهترین هستند. من فقط امیدوارم که این ضربه سخت سرانجام بتواند منجر به یک اصلاحات اساسی برای فوتبال ما باشد.»

کاناوارو با انتقاد از عملکرد کارلو تاوکیو، رییس 74 ساله فدراسیون فوتبال و جامپیرو ونتورا سرمربی 69 ساله تیم ملی ایتالیا ادامه داد: «باید با مومیایی‌هایی که فوتبال ایتالیا را کنترل می‌کنند خداحافظی و فضا را برای ورود جوان‌ترها خالی کنیم. از مسیر لعنتی ما کنار بروید... تشکر می‌کنم. زنده باد بوفون بزرگ که فرصت تبدیل شدن به تنها بازیکن حاضر در 6 جام‌جهانی را از دست داد و با وجود این ناکامی مقابل دوربین‌ها رفت. امیدوارم اشک‌های تو آخرین اشک‌هایی باشد که به پای فوتبال‌مان ریخته می‌شود!!! باید از ایتالیای جوانی که خواهد آمد حمایت کنیم!!! باید همان ایتالیایی باشید که همه دنیا به آن غبطه می‌خورد! متأسفانه چنین اتفاقی باید رخ می‌داد تا از خواب غفلت بیدار شویم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز