خبرگزاری کار ایران

واکنش رسانه‌های ایتالیا به حذف تراژیک؛ اینک آخر زمان

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۵۱۰

رسانه‌های ایتالیا با تیترها و مطالب سوزناک از ناکامی ایتالیا در پلی‌آف جام جهانی نوشتند.

به گزارش ایلنا، گاتزتا به عنوان مهم‌ترین روزنامه این کشور با تیتر «ایتالیا، این آخر زمان است» به حذف لاجوردی‌پوشان پرداخته. گاتزتا با اشاره به شور بیش از اندازه مردم این کشور به فوتبال همچنین نوشته: «چنین عشقی حالا باید برای چیز دیگری غیر از جام جهانی حفظ شود.»

ایتالیا دوشنبه شب 90 دقیقه مقابل دروازه سوئد ناکام شد تا به خاطر شکست یک بر صفر بازی رفت پس از 60 سال نتواند به جام جهانی برسد. آخرین غیبت ایتالیا در جام جهانی به سال 1958 برمی‌گردد که میزبان مسابقات همین تیم سوئد بود.

آخرین قهرمان سابق جام جهانی که نتوانست به جام جهانی برسد تیم ملی اروگوئه در سال 2006 بود، ولی پیش از آن باید به سال 1994 برگشت که انگلیس و فرانسه در صعود ناکام شدند و 20 سال پیش از آن هم در سال 1974 اسپانیا نتوانست صعود کند.

گاتزتا بابت «فرصت‌های از دست رفته» بازیکنان را سرزنش کرده. در سرمقاله این روزنامه آمده: «ما با شما نخواهیم بود و شما با ما نخواهید بود. ایتالیا در جام جهانی حاضر نخواهد بود. این حذف عواقبی اجتناب‌ناپذیر دارد.» یکی از این عواقب جدایی ونتورا، مربی‌ است که با انتقادات زیادی روبه‌روست و بعد از بازی به اشتباه اعلام شد که استعفا داده است.

گاتزتا در این مورد تردیدی ندارد: «ونتورا، کار تمام است» و از آنچلوتی به‌عنوان جانشین احتمالی نام برده که بعد از برکناری از بایرن مونیخ تیم ندارد. در ادامه این مطلب آمده: «هر کسی که بیاید باید از این خرابه‌ها تیم جدیدی بسازد و برای یورو 2020 آماده شود. جذاب‌ترین نام آنچلوتی است، ولی این احتمال وجود دارد که کونته برگردد، چرا که از زندگی در انگلیس خسته است.»

گاتزتا اضافه کرده: «گزینه‌های دیگر مانچینی و آلگری هستند، اگر بتوانند از شغل فعلی‌شان در زنیت سن‌پترزبورگ و یوونتوس خلاص شوند.»

کوریره، تیتر تندتری انتخاب کرده و با عکسی که بازیکنان را بعد از بازی روی زمین نشان می‌دهد، تیتر زده: «همه بیرون». در سرمقاله این روزنامه با اشاره به تغییرات پیش رو در تیم ملی ایتالیا آمده: «ونتورا باید برود ولی او تنها نخواهد بود. آخرزمان، فاجعه؛ ما از کلمات دراماتیک استفاده می‌کنیم، به جای اینکه با واقعیت روبه‌رو شویم. واقعیت فوتبال ایتالیا این است که بزرگترین تحقیر تاریخش را تجربه کرد. یک تحقیر ورزشی بی‌مانند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز