خبرگزاری کار ایران

مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام ؛

پایان مسابقات 500 متر/ آغاز دور مقدماتی 200 متر

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۴۲۷

مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان با پایان رقابت های 500 متر و آغاز مسابقات مسافت 200 متر عصر امروز 24 آبان ماه در دریاچه آزادی ادامه پیدا کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در نوبت عصر امروز رقابت های قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان 2 فینال باقیمانده از مسافت 500 متر برگزار و دور مقدماتی مسافت 200 متر آغاز شد.

در فینال کایاک یکنفره 500 متر بزرگسالان محمدطاهر حسینی افشار از کرمانشاه، امین بوداغی از مازندران و بابک دربان از تهران مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در فینال کایاک دونفره 500 متر بزرگسالان محمدطاهر حسینی افشار و هادی جعفری از کرمانشاه مقام اول، صادق زمانی و مهران نوری از گیلان مقام دوم و بابک دربان و علیرضا جهان نما از تهران مقام سوم را بدست آوردند.

در دور مقدماتی کانوی یکنفره 200 متر بزرگسالان در گروه اول کیا اسکندانی از تهران، علی الماسی از همدان و محمد سحرخیز در بوشهر در رده های برتر قرار گرفتند و در گروه دوم مهرداد دانیالی از گیلان، سعید هنردان از کردستان و اشکان چراغی از کرمانشاه اول تا سوم شدند.

در دور مقدماتی کایاک یکنفره 200 متر جوانان در گروه اول شایان مافی از گیلان، تارخ طالبی از تهران و محمد جوکار از خوزستان اول تا سوم شدند و در گروه دوم کسری اشرفی از خوزستان، علی جاروقی از زنجان و محمد بالی اسلامی از مازندران رده های برتر را بدست آوردند.

در دور مقدماتی کانوی یکنفره 200 متر جوانان گروه اول رشاد وفایی از خوزستان، آرمین بحری از تهران و بهراد پیوندسرخی از گیلان اول تا سوم شدند و در گروه دوم عرفان زنده پی از بوشهر، مسلم سلیمی از کرمانشاه و امید حسن پور از آذربایجان شرقی در رده های برتر جای گرفتند.

این رقابت ها فردا 25 آبان ماه با برگزاری ادامه رقابت های مسافت 200 متر در دریاچه آزادی دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز