خبرگزاری کار ایران

گسترش فولاد دو - استقلال خوزستان یک / پیروی گسترش در ثانیه‌های پایانی

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۳۶۵

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و گسترش فولاد با پیروزی میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر با دیدار دو تیم گسترش فولاد و استقلال خوزستان از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز برگزار شد و دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش در حالی که تا ثانیه‌های پایانی با تساوی پیش می‌رفت، گل دقیقه 5+90 مسیح زاهدی به پیروزی  2 بر یک شاگردان فیروز کریمی منجر شد. گسترش فولاد با این 3 امتیاز، یک پله صعود کرد و بالاتر از سپاهان در جایگاه سیزدهم جدول ایستاد.

گل‌ها: کلودیو جونیور (35) برای استقلال خوزستان و پیمان بابایی (45) و مسیح زاهدی (5+90) برای گسترش فولاد

ترکیب گسترش فولاد:

فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، ادسون هنریکه، مسیح زاهدی، مصطفی سالاری(65- سید محسن حسینی)، احمدرضا زنده‌روح، اسماعیل فرهادی، سامان نریمان‌جهان، یوسف سیدی، امید جهانبخش(71- عرفان افراز) و پیمان بابایی(80- نیما مختاری).

ترکیب استقلال خوزستان:

وحید شیخ‌ویسی، ابوالفضل علایی، موسی کولی‌بالی، مهرداد پورابوالقاسم، عقیل کعبی، میثم دورقی، سعید زارع(74- سابا تاوادزه)، حکیم نصاری، سلمان بحرانی(78- حسین بهرامی)، عبدالله بهمنی(58- یونس دلفی) و کلودیر مارینی جونیور.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز