خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: امید، با عالیشاه همیشگی فاصله دارد/ روی شریفی تا نیم فصل حساب کرده ایم/ با هیچ بازیکنی صحبت نکرده ایم

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۸۷۷

سرمربی تراکتورسازی پس از قهرمانی تیمش در جام شهدا صحبت های جالبی را بر زبان آورد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی پس از قهرمانی تیمش در جام شهدا اظهار داشت: خوشحال هستیم که در این جام شرکت کردیم و همچنین موفق شدیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم. از همه کسانی که کمک کردند این جام بدست بیاید تشکر می کنیم.

وی در ادامه افزود: این جام می تواند برای ما مفید باشد چرا که محک خوبی برای نفرات مصدوم ما بود که تازه اضافه شده بودند. هماهنگی خوبی به وجود آمد. یکی دو مصدوم روی دست ما ماند اما جام سودمندی بود و با روحیه خوبی به  ادامه مسابقات می اندیشیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره وضعیت آمادگی امید عالیشاه بیان داشت: امید با عالیشاه همیشگی فاصله داشت. او از لحاظ بدنی به آمادگی صد در صد نرسیده است و یک ماه زمان نیاز دارد. او بازیکن خوبی است و امیدوارم بتواند به ما کمک کند.

وی درباره پایان سربازی مهدی شریفی تصریح کرد: بعد از اتمام سربازی بازیکن ما نیست مگر اینکه مجوز بدهند این سه چهار بازی آخر هم در اختیار ما باشد. خیلی روی او تا پایان نیم فصل حساب کرده بودیم.

سرمربی تراکتور درباره مذاکره با چند بازیکن برای سرباز کردنشان و آمدن به این تیم گفت: واقعیت را باید بگویم که همه این صحبت ها شایعه است. هیچ صحبتی با کسی نداشته ایم که خودش را سرباز کند. خیلی زود برخی ها به دنبال شایعه سازی رفته اند. تا نیم فصل 4 بازی باقیمانده است. این صحبت ها باعث بر هم ریختن تمرکز بازیکنان و مجموعه تراکتور می شود. از هواداران می خواهم به این شایعات توجه نکنند و بگذارند با آرامش کار کنیم. فرصت داریم تا وارد نقل و انتقالات شویم. زمان زیادی هم باقی مانده است.

گل محمدی در پایان درباره ادعای سایپایی ها مبنی اینکه حاتمی دو کارت زرد گرفت و اخرج نشد اذعان داشت: نیمه اول حسین علیزاده کارت زرد گرفت و فرزاد حاتمی در نیمه دوم کارت گرفت. فیلم بازی هم موجود است و می تواندی مشاهده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز