خبرگزاری کار ایران

رمضانی: اکسین سزاوار صعود به لیگ برتر است/ جادوگری در قرن ۲۱ معنی ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۰۰۸

مهاجم اکسین البرز معتقد است با توجه به همکاری منظم بین کادرفنی و مدیریت باشگاه آنها برای صعود به لیگ برتر آماده هستند.

آرمان رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط خودش و تیم اکسین با گذشت 12 هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: خداراشکر شرایط خوبی داریم و بار آمادگی که دارم در ترکیب اصلی جایگاه مناسبی پیدا کردم. ان شاء الله بتوانم در امر گلزنی هم بهتر کار کنم و تیمم را سربلند کنم. در هفته گذشته موقعیت‌های خوبی هم داشتم ولی با استرسی که وجود داشت نتوانستیم در ضربات آخر دقت کافی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: شرایط و آمادگی بازیکنان قابل مشاهده است اما در حال حاضر از جایگاهمان در جدول راضی نیستیم. باید برای صعود به لیگ برتر رو به جلو حرکت کنیم و امیدواریم تا نیم فصل به جمع سه تیم برتر راه پیدا کنیم. امکانات خوبی داریم و مدیریت و کادر فنی بهترین شرایط را برای ما فراهم کرده اند. با این شرایط سزاوار صعود به لیگ برتر هستیم.

رمضانی درباره دیدار با فجرسپاسی شیراز در هفته سیزدهم لیگ دسته اول عنوان کرد: این هفته با یکی از دوست داشتنی ترین تیم های لیگ یک بازی داریم. سابقه حضور در این تیم و خاطرات خوب به همراه آنها را دارم و برایم فرقی نمی‌کند چون در این بازی هم مانند دیگر بازی‌ها برای برد در زمین حاضر می‌شویم. اکسین یکی از گزینه‌های اصلی صعود است و به امید خدا در آخر فصل این نتیجه را ببینیم. سطح لیگ یک خیلی بهتر شده و حداقل 10 تیم شانس بالا برای صعود دارند که همین جذابیت رقاب‌ها را بیشتر کرده است.

مهاجم اکسین البرز درخصوص جادوگری در لیگ یک اظهار داشت: جادوگری در فوتبال وجود دارد است ولی تا بحال ندیدم. نمی‌دانم که کسی در قرن بیست و یکم به این موضوع اعتقاد دارد یا خیر اما واقعا بی معناست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز