خبرگزاری کار ایران

ریشه مشکلات نفت در واگذاری باشگاه به بخش خصوصی است

نصرتی: هیچ کس به داد ما نرسید/ نفت را منحل کنید

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۹۴۹

مدافع نفت تهران معتقد است مشکلات این تیم ریشه در واگذاری آن به بخش خصوصی است و اگر قرار نیست شرایط آنها بهبود یابد این تیم را منحل کنند.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره حذف نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه از اول فصل از هر طریقی داریم اذیت می‌شویم و این موضوع روی روحیه ما تاثیر زیادی دارد. بازیکنان جوان تیم انگیزه زیادی داشتند که در آسیا به میدان بروند و در واقع این رقابت‌ها میدانی بود تا آنها استعدادهایشان را به عرضه بگذارند.

وی ادامه داد: متاسفانه این اتفاق رخ نداد و مشکلات این تیم ریشه در واگذاری آن به بخش خصوصی است. وزارت نفت وضعیت مالکیت این تیم را یک بار برای همیشه مشخص نکرد. اگر قرار بود در اختیار بخش خصوصی باشد چرا تصمیم مشخصی اعلام نشد؟ حال فرقی نمی‌کرد شرکت بهنام پیشرو بود یا آقای جهانیان. بهنام پیشرو فصل پیش اینقدر هزینه کرد و  سند رسمی به آنها ندادند حال جهانیان هم نمی‌تواند اعتماد کند و تصمیمش منطقی است.

مدافع نفت تهران افزود: وزارت نفت نخواست که مشکلات ما برطرف شود. قطعا حضور ما در آسیا انگیزه می‌داد، تا اینجای فصل هم بد نتیجه نگرفتیم و در میانه جدول هستیم. تیم ما تماشاگر ندارد و اگر مسئولی هم به یاد ما بود می‌توانستیم مانند استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی به آسیا برویم. هیچ کس به داد ما نرسید. اگر دوست ندارند تیم ما در لیگ باشد و این مشکلات ادامه دار باشد یکباره منحل کنید و تکلیف ما هم مشخص شود. وقتی قرار نباشد کمکی شود هیچ زمان درست نمی‌شود. سقف قرارداد بازیکنان ما 400 میلیون تومان است. سقف تمامی قرارداد بازیکنان ما یک سوم بازیکنان صنعت نفت آبادان نیست. آنها هم بالاخره زیر مجموعه نفت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز