خبرگزاری کار ایران

اشنایدرلین: من را از تمرین اخراج نکردند

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۳۵۶

مورگان اشنایدرلین، هافبک اورتون گفته که او را از تیم کنار نگذاشته‌اند.

به گزارش ایلنا، اشنایدرلین و کوین میرالاس در جریان برد سه بر دو مقابل واتفورد غایب بودند. یک روز پیش از این مسابقه، در تمرینات بود که کادر فنی به نحوه تمرین آنها ایراد گرفتند و همین باعث شد که تمرین آنها نیمه‌تمام بماند.

اشنایدرلین گفته که او را اخراج نکرده‌اند و کاملا به باشگاه متعهد است. او در توییتر نوشت: «داستان‌هایی را امروز دیدم که می‌گفتند من را از تمرین به خانه برگردانده‌اند. این ماجراها حقیقت ندارد. من کاملا به اورتون متعهد هستم و به سختکوشی برای این باشگاه و طرفداران، در تمرینات و در میدان ادامه خواهم داد.»

اشنایدرلین در این فصل عملکرد خوبی نداشته و میرالاس هم تنها یک بار در ترکیب ثابت اورتون قرار گرفته است که آن بار هم در بین دو نیمه تعویض شد. این بازی برابر لسترسیتی بود که اورتون در خانه حریف دو بر صفر شکست خورد.

میرالاس، بازیکن تیم ملی بلژیک هم در اینستاگرام پستی گذاشته و نوشته بود: «از شما بابت همه پیام‌هایتان ممنونم. اوضاع دشواری برای من رقم خورده اما در زندگی چیزهایی وجود دارند که خیلی جدی‌تر از اوضاع شخصی هستند.» او بعدتر این پست را پاک کرد. در حال حاضر، دیوید اونسورث هدایت اورتون را به عهده دارد و مربی موقت این تیم است. لیتون بینز، مدافع چپ اورتون تلاش‌های او را ستوده است: «او مربی بزرگی است. من عاشق جلسات تمرینی او هستم. او پیش از مسابقه صحبت کرد و حرف‌هایش بسیار خاص بود. ما می‌خواهیم برای او تلاشمان را بیشتر کنیم و به نتایج بهتری برسیم اما باید پیروز شویم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز