خبرگزاری کار ایران

رئیس پرز جانشینان بیل و بنزما را انتخاب کرد؛

۵ هدف رویایی رئال مادرید در زمستان

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۳۳۹

باشگاه رئال مادرید بنابر گفته رسانه معتبر انگلیسی ۵ بازیکن مطرح شاغل در لیگ انگلیس را برای انتقال در پنجربه نقل و انتقالاتی زمستان در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید که فصل گذشته به قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا دست یافت با جدایی بازیکنانی همچون خامس رودریگز و آلوارو موراتا در فصل جدید نیمکت ضعیفی دارد و اکنون رتبه مناسبی در لیگ اسپانیا ندارد.

طبق گزارش نشریه میرر خوان ماتا، هافبک منچستریونایتد، یکی از بازیکنانی است که در لیست خریدهای زمستانی باشگاه رئال مادرید قرار دارد. اما چهار بازیکن دیگر. دو هافبک دیگر هم در این لیست وجود دارند. آندره هررا از منچستریونایتد و امره جان از لیورپول دو بازیکن تحت نظر لوس بلانکوس هستند.

در این لیست رویایی از لیگ انگلیس دو مهاجم هم حضور دارند. الکسیس سانچز از آرسنال و زلاتان ایبراهیموویچ از منچستریونایتد دو فورواردی خواهند بود که به عنوان جانشین کریم بنزما معرفی می‌شوند. سانچز در صدر این لیست جای گرفته است؛ مهاجمی که آخرین فصل حضورش در ورزشگاه امارات را پشت سر می‌گذارد و با مصدومیت گرت بیل، بدشانسی‌های بنزما و منتفی شدن حضور کیلیان امباپه در مادرید جدی‌ترین گزینه خط حمله است.

گزارش شده فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی، پس از شکست سه بر یک شاگردان زین الدین زیدان مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا به این فکر افتاده که خریدهای زمستانی را در دستور کارش قرار بدهد و در حال حاضر این بازیکنان طبق نشریه دیلی اکسپرس مدنظر رئیس پرز خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز