خبرگزاری کار ایران

بازگشت ستاره پرسپولیسی به تمرینات نفت

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۳۱۴

بازیکن باسابقه نفت تهران که گفته می‌شد از این تیم کنار گذاشته شده در تمرینات امروز شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، چند روز قبل حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت جلسه ای را بازیکنان این تیم برگزار کرد. در این جلسه جهانیان به بازیکنان اعلام می کند که با وجود داشتن سرمایه قابل توجه باشگاه از نظر نقدینگی دچار مشکل است. او در میان صحبت هایش با اشاره به اینکه بازیکنان نباید اخبار تیم را به بیرون بدهند از امیرحسین فشنگچی نام می برد که این موضوع به درگیری لفظی طرفین می انجامد. براساس اخباری که از این جلسه بیرون آمده فشنگچی به حرف های جهانیان واکنش نشان داده و از او می خواهد در قبال اتهام پخش کردن اخبار تیم به بیرون پاسخگو بوده و این را اثبات کند. فشنگچی از همین رو با ناراحتی جلسه را ترک می کند.

این موضوع در آخرین تمرین تیم نفت گریبان فشنگچی را گرفته و حمید درخشان به او اجازه تمرین نمی دهد و از او می خواهد روی نیمکت بنشیند. برخی از بازیکنان بزرگ تیم پادرمیانی کرده و با درخشان درباره بخشش فشنگچی صحبت می کنند اما درخشان به آن ها می گوید که فشنگچی حداقل چند جلسه اجازه تمرین نخواهد داشت. البته که شرایط باشگاه نفت آنقدر عجیب است که هر لحظه ممکن است اتفاقات تازه ای در آن رخ بدهد و حتی ماجرای مالکیت این باشگاه نیز با تغییرات اساسی مواجه شود. از همین رو داستان اخراج فشنگچی نیز می تواند در روزهای آینده تحت تاثیر تغییرات این باشگاه منتفی شود.

در این رابطه گفته می‌شود امیرحسین فشنگچی با تصمیم حمید درخشان از امروز مجوز حضور در تمرینات را دریافت کرده و باید دید نظر مالک این باشگاه در این خصوص چه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز