خبرگزاری کار ایران

سرمربی راه آهن:

می‌خواهند راه آهن به لیگ دسته دو سقوط کند / نه مدیر داریم و نه اسپانسر!

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۵۹۱

سرمربی راه آهن تهران معتقد است عده‌ای علاقه به نتیجه گیری این تیم ندارند و خواهان حضور آنها در دسته پایین تر هستند.

محسن بیاتی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار برابر خونه به خونه بابل با وجود شرایط فعلی در جدول رده بندی گفت: ما روز به روز بهتر می‌شویم و برای این دیدار آماده هستیم. حریف امروز از همه لحاظ کامل است و از کادرفنی بهره می‌گیرد که به آنها رفاقت قدیمی دارم.

سرمربی راه آهن تهران ادامه داد: جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب از دوستان خوب من هستند و از نظر فنی شرایط مطلوبی را در خونه به خونه اجرا کرده اند که امیدواریم برابر آنها نتیجه بگیریم.

بیاتی نیا در پاسخ به این سوال که چرا راه آهن در فصل جدید نتایج ضعیفی کسب کرده اظهار داشت: ساختار این تیم دو سه سالی می‌شود که خراب شده و الان را نبینید که با این اوضاع بازیکنان برای این تیم بازی می‌کنند. عملکرد بازیکنان به نوعی بوده که باید بیایند و از ما تشکر کنند هرچند معتقدم نتیجه گیری ضعیفی داشتیم. 

سرمربی راه آهن تاکید کرد: ما مدیری نداریم و تنها یک سرپرست داریم که هزینه‌های باشگاه را تقبل می‌کنند. اسپانسری نداریم و باید با این شرایط ادامه بدهیم. بازیکنان ما بازی که نمایش می گذارند همراه با عشق است و ما قراردادی به آن صورت نداریم که پولی دریافت کنیم؛ همه قراردادها زیر 5میلیون تومان بسته شده و همین است. مگر تیم پاس نبود که با بی مهری به لیگ دسته دو سقوط کرد، حالا هم می‌خواهند این بلا را سر ما بیاروند. تمام سعی مان را می‌کنیم که این اتفاق نیفتد و در لیگ یک ماندنی باشیم هر چند راه سختی داریم اما به این نتیجه امیدواریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز