خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

پیگیری تمرینات آبی‌ها در روز بازگشت ملی پوشان/ درگیری نیمه کاره با هافبک ازبک

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۸۸۷

تمرین امروز آبی پوشان تهرانی در کمپ شماره دو آزادی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تمرین امروز آبی پوشان تهرانی از ساعت 11 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی پیگیری شد و بازیکنانی که از لیست تیم ملی خط خورده بودند هم در این جلسه تمرینی حاضر بودند. فرشید اسماعیلی، سیدمجید حسینی، سیدحسین حسینی و میلاد زکی پور در کنار سایرین به تمرین پرداختند.

تمرین طبق معمول با صحبت‌های وینفرد شفر آغاز شد و سپس بازیکنان تمرینات هوازی را در دستور کار قرار دادند. بعد از آیتم های هوازی، بازیکنان استقلال به کار با توپ پرداختند.

در جریان تمرین نیز محسن کریمی که به تازگی از مصدومیت شانه خلاص شده در برخورد با سرور جپاروف سرنگون شد که در اعتراض به این موضوع به دنبال درگیری با هافبک ازبکستانی تیمش بود که با وساطت دیگر بازیکنان ماجرا ختم شد. هافبک جوان استقلال در ادامه بعد از دقایقی به سمت این بازیکن رفت و بابت عصبانیتش از او عذر خواست.

پاس کاری تحت فشار در بخش از زمین آیتم بعدی تمرین استقلال بود. بازیکنان در پایان تمرین شوت زدن به سمت دروازه را تمرین کردند. دروازه بان‌های استقلال هم زیر نظر اشکان نامداری تمرین اختصاصی را دنبال کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز