خبرگزاری کار ایران

فهرست بازیکنان انگلیس اعلام شد؛ بدون ویلشر

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۶۶۹

گرت ساوت‌گیت، مربی تیم ملی انگلیس گفته که جک ویلشر تا زمانی که جایگاه ثابتی در آرسنال پیدا نکند نمی‌تواند به تیم ملی انگلیس راه یابد.

به گزارش ایلنا،  آرسن ونگر، مربی آرسنال گفته بود که این بازیکن 25ساله باید به تیم ملی برگردد اما ویلشر برای دیدارهای دوستانه برابر آلمان و برزیل دعوت نشده است. ساوت‌گیت گفته: «نمی‌دانم چطور بدون حضور در تیم آرسنال می‌توانید به تیم ملی دعوت شوید. ما هیچ تردیدی درباره توانایی‌های جک ویلشر، ذهنیت فوتبالی‌اش و شخصیتش نداریم. ما تنها می‌خواهیم که او به ‌صورت مرتب فوتبال بازی کند و سپس به فکر دعوت از او باشیم اما او متاسفانه مصدومیت‌های بسیاری داشته است. می‌خواهیم مطمئن شویم که او به اندازه کافی قوی شده و سپس او را به تیم بیاوریم.»

بازیکنان دعوت‌شده به این ترتیب هستند:

دروازه‌بان‌ها: جو هارت (وستهم)، جک باتلند (استوک)، جوردن پیکفورد (اورتون)

مدافعان: رایان برتراند (ساوتهمپتون)، دنی رز (تاتنهام)، گری کیهیل (چلسی)، فیل جونز (منچستریونایتد)، هری مگوایر (لسترسیتی)، جان استونز (منچسترسیتی)، جو گومز (لیورپول)، کایل واکر (منچسترسیتی)، کیه‌ران تریپیر (تاتنهام)، اشلی یانگ (منچستریونایتد)

هافبک‌ها: اریک دایر (تاتنهام)، فابیان دلف (منچسترسیتی)، روبن لوفتوس چیک (کریستال پالاس)، جوردن هندرسون (لیورپول)، رحیم استرلینگ (منچسترسیتی)، هری وینکس (تاتنهام)، مارکوس رشفورد (منچستریونایتد)، جسه لینگارد (منچستریونایتد)، دله آلی (تاتنهام)

مهاجمان: هری کین (تاتنهام)، تامی آبراهام (سوانزی)، جیمی واردی (لسترسیتی)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز