خبرگزاری کار ایران

علی عباسی با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا:

مرزبان را آوردیم تا رتبه تک رقمی بدست بیاوریم/ دوست داریم هر هفته در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی کنیم/ منتظرم ببینم استقلال و پرسپولیس هم در ورزشگاه خونه به خونه بازی می‌کنند یا نه!

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۵۷۰

مدیرعامل سیاه‌جامگان در غرفه خبرگزاری ایلنا در نمایشگاه مطبوعات حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی عباسی با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خصوص آخرین شرایط سیاه‌جامگان اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و با تغییراتی که در سطح کادرفنی انجام دادیم به دنبال بهبود وضعیت و نتایج و رتبه‌مان در جدول هستیم و حتم داریم در ادامه با در پیش گرفتن یک روند رو به رشد به جایگاه مورد نظرمان که رتبه تک رقمی در جدول است خواهیم رسید.

وی افزود: در دو فصل اخیر کار ما برای ماندن در لیگ برتر به اما و اگر کشیده شد و نمی‌خواهیم در فصل جدید دچار چنین وضعیتی شویم و به زودی از منقطه خطر خارج می‌شویم و به نیمه بالای جدول می‌رسیم. تغییرات کادرفنی هم به همین دلیل بوده است و با مرزبان امید داریم به اهدافمان برسیم.

مدیرعامل سیاه‌جامگان در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که در دیدار با خونه‌به‌خونه در جام حذفی افتاد عنوان کرد: در این مورد دوست ندارم زیاد صحبت کنم و صحبت‌ها انجام شده است. فقط منتظرم ببینم این تیم با استقلال یا پرسپولیس بازی کند و اینکه آیا بازی با این دو تیم را هم در آن ورزشگاه برگزار می‌کنند یا نه؟

عباسی در مورد ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد هم گفت: ورزشگاه خوب و مدرنی است که ساخته شده و خوشبختانه به بهره‌برداری رسید و دوست داریم شرایطی برقرار شود که تمام بازی‌های خانگی‌مان را در این محل برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز