خبرگزاری کار ایران

بلاتکلیفی روی بازی ما اثرگذار بود

نصرتی: از نظر جهانیان "اوکی" چه معنی می‌دهد؟

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۳۳۹

مدافع باسابقه نفت تهران در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل این باشگاه که گفته بود همه چیز طبق روال پیش می‌رود، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ محمدی نصرتی درپایان دیدار برابر استقلال تهران گفت: کیفیت بازیکنان ما بیشتر از این‌هاست ولی عدم تمرکز و بلاتکلیفی باعث شده که روی کیفیت بازی تاثیرگذار باشد و درضمن من پولی نداشتم به جلسه خصوصی مدیر عامل باشگاه بروم!

مدافع نفت درباره اینکه به همراه محسن بنگر کمک مالی کرد‌ه‌اند تا اردوی پیش از دیدار استقلال با نفت برگزار شود، گفت: من که پولی ندارم و این بازی نیز محروم بودم، اما شنیدم بچه‌ها این کار را کرده‌اند و با این تفاسیر باز هم نمی‌دانم این خبر چقدر موثق است.

نصرتی درباره اظهارات حمیدرضا جهانیان که گفته بود شرایط در باشگاه نفت "اوکی" است، عنوان کرد: این ایشان می‌گوید ابتدا باید برای ما معنی کنند و ایشان باید معنی لغوی این کلمه را به ما بگویند. 

نصرتی خاطرنشان کرد: ما دو هفته بود که شرایط خوبی داشتیم و همه چیز منظم پیش می‌رفت. اما به یکباره بعد از اینکه آقای درخشان آمده‌اند حواشی پیرامونشان بوده است.

بازیکنان نمیخوان برای درخشان بازیکنند: من این را تایید نمی کنم و آن را تکذیب می کنم آقای درخشان هم دارند زحمتشان را می‌کشند ولی عدم تمرکز باعث شده که مسئولیت پذیری کم سران باشگاه این را به بازیکنان منتقل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز