خبرگزاری کار ایران

هادی طباطبایی: شوک شفر از بین رفت

پیشنهاد مربی دروازه‌بانی استقلال به من خنده‌دار است!

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۰۴۴

دروازه‌بان سابق استقلال درباره شرایط این تیم بعد از دربی و برکناری منصوریان به صحبت پرداخت.

هادی طباطبایی با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا در نمایشگاه مطبوعات درباره آخرین وضعیت استقلال اظهار داشت: شرایط خوبی نیست و باید تحمل کنیم و به جلو برویم. تغییر و تحول مربی گری را باید به نظاره بنشینیم. شوک مربیگری در چند بازی اول جواب می دهد و حالا از بین رفته است.

وی در ادامه افزود: شوک را خنثی کردند و نوع رفتار مدیریت باعث این اتفاق شد. با اسم هایی مانند فاتح تریم بازی شد. نگاه مردم را به آن سمت رفتند. از اول هم معلوم بود نمی شود. وقتی شفر را آوردند مقاومت شد. اتفاقاتی هم پیرامونی این موضوع افتاد. حال باید منتظر باشیم ببینیم چه تغییرات تاکتیکی در راه است.

پیشکسوت باشگاه استقلال همچنین درباره حضور مربیان جوان و نتیجه نگرفتن منصوریان بیان داشت: خیلی از مربیان که سن و سالی از آن گذشته است این حرف ها را می زنند. منطقی وجود ندارد. در فوتبال دنیا ثابت شده مربیان جوان با بازیکنان بهتر رابطه برقرار می کنند. بازیکنی که بازی مربی را یادش هست بهتر کار می کنند. ولی اینکه چطور کار کنیم مهم است. خیلی از منصوریان حمایت شد اما نشد که نتیجه بگیرد. نباید این قضیه را به بقیه بسط بدهیم. فوتبال ما مشکلش این است که بین یک سری افراد تکراری یک چرخه ادامه پیدا می کند.

مربی استقلال درباره شایعه پیشنهاد به او برای حضور در استقلال به عنوان مربی دروازه بان ها گفت: پیشنهاد خنده داری است. اصلا نباید این پیشنهاد صورت بگیرد. اگر آدم بزرگی حضور داشته باشد من به عنوان دستیار کار می کنم و مشکلی ندارد. باید خیلی از فضای فوتبال دور باشند که به من پیشنهاد مربی دروازه بان شدن بدهند چرا که کار من این نیست. من دستیار اول تیم المپیک بودم و فصل قبل سرمربی بودم. همیشه حمایت کردیم و الان هم باید بهتر باشیم.

وی در پایان درباره نحوه بازی استقلال در دربی 85 بیان داشت: استراتژی شفر اصلا خوب نبود. وقتی بازی بسته می شود باید بازی را باز کرد و به کناره ها رفت. وقتی عنوان می شود ضعف تیم از لحاظ بدنی است. برای اولین بار من این حرف را بعد از بازی با پارس جم زدم. آن موقع اصلا اقای شفر نیامده بود. گفتم بازیکنان ایستا هستند و بازی بدون توپ انجام نمیدهند. استقلال اگر ابزار داشته باشد باید این کار را انجام بدهد و هجومی کار کند. در بازی های مهم باید اولین استراتژی گل نخوردن باشد. چون اگر گل بخورید باید توان بیشتری برای جبران گل خورده انجام بگذارید و این خصوصیت در استقلال به دلیل ضعف بدنی وجود نداشت . مشکل اصلی استقلال مسئله خلق موقعیت است و ما این مساله را هم به وضوح دیدیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز