خبرگزاری کار ایران

محمد پنجعلی با حضور در غرفه‌ی ایلنا:

تا فوتبال خصوصی نشود خطر محرومیت همیشه هست/ با فتوشاپ آبروی بازیکن را می‌برند/ پرسپولیس بهترین تیم ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۸۲۲

پیشکسوت پرسپولیس از حواشی اخیر پیرامون این تیم می‌گوید.

ه گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد پنجعلی با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خصوص شرایط حال حاضر فوتبال ایران اظهار داشت: مشکلات فوتبال همان مسائلی است که سال‌ها مطرح می‌شود ولی کسی به آن رسیدگی نمی‌کند. در حال حاضر خبر مشکل استقلال و پرسپولیس در آسیا به خاطر بدهی‌ها مطرح شده است. این بدهی‌ها به قدری زیاد است که هر چقدر پرداخت می‌کنند بازهم تمامی ندارد. دلیلش هم دولتی بودن فوتبال است. می‌گویند بدهی مالی مدیر قبلی است، مدیر قبلی را چه کسی سر کار آورده است؟

وی افزود: تا فوتبال به دست صاحبان اصلی‌‌اش که مردم و هواداران هستند نرسد این مسائل برطرف نخواهد شد. مشکل دیگر هم که وجود دارد حق پخش تلویزیونی است. در هیچ کجای دنیا این چنین حق باشگاه‌ها پایمال نمی‌شود. الان طرفداران منچستر و بایرن مونیخ بخواهند بازی‌های تیم‌شان را ببینند باید پول بدهند. این مسائل پیش می‌آید که تیم‌های بدهی می‌آورند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حاشیه‌های اخیر ایجاد شده برای بازیکنان در مورد قلیان کشیدن عنوان کرد: بدون دلیل بازیکن را محروم می‌کنند و بازهم بدون دلیل تعلیقش می‌کنند. بر اساس چه مدرکی به بازیکن تهمت می‌زنند و این مدارک در کدام دادگاه صالحی بررسی شده است. بر اساس یک عکس که نمی‌شود آبروی کسی را برد. خصوصاً الان که با فتوشاپ همه کار می‌کنند.

پنجعلی در مورد پیروزی پرسپولیس در دربی هم گفت: برد خوبی بود و فکر می‌کنم در حال حاضر پرسپولیس با اختلاف بهترین تیم ایران است. چند بازیکن کلیدی تیم محروم و مصدوم هستند و همچنان بازی‌هایش را می‌برد و این نشان از این دارد که بهترین تیم حال حاضر فوتبال ماست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز