خبرگزاری کار ایران

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛

صعود تراکتورسازان با درخشش سرباز شریف

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۴۶۹

تراکتورسازی در دیدار خانگی مقابل فجر سپاسی موفق به پیروزی شد و به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز با انجام سه دیدار پیگیری شد و طی آن از ساعت 17 امروز تراکتورسازی در خانه خود میزبان فجرسپاسی بود و به نظر می‌رسید با قرعه‌ای آسان به راحتی به جمع 8 تیم پایانی رقابت‌ها راه پیدا کند ولی اینگونه نبود.

با این وجود فجری‌ها که در مرحله قبل هم با حذف کردن ذوب‌آهن نشان دادند حریف آسانی در جام حذفی برای تیم‌های لیگ برتری نیستند، تا آستانه حذف کردن تراکتور هم پیش رفتند ولی در نهایت میزبان این دیدار به پیروزی رسید.

امین شجاعیان در دقیقه 32 فجر را پیش انداخت و در دقیقه 71 شریفی با گل خود کار را به تساوی کشاند. 5 دقیقه بعد حامد حیدری بازهم منجر به پیش افتادن فجرسپاسی شد و در حالی که به نظر می‌رسید بازی با این نتیجه رو به اتمام است، مهدی شریفی در دقیقه 90 بازی کار را به تساوی کشاند.

در وقت‌های تلف شده هم حاتمی در دقیقه 92 و بازهم مهدی شریفی در دقایق 105 و 116 برای تراکتورسازی گلزنی کردند تا سرخپوشان تبریزی 5 - 2 به پیروزی برسند و به جمع هشت تیم پایانی راه پیدا کنند.

ضمن اینکه سینا عشوری در دقیقه 119 یک ضربه  پنالتی را از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز