خبرگزاری کار ایران

داود مهابادی: به روزهای خوب برق امیدواریم؛

دربی مساوی می‌شود / منشا نشان داده جایگزین مناسب طارمی است

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۰۷۶

در آستانه‌ی دربی هشتاد و پنج سرمربی موفق و شگفتی ساز لیگ دسته اول از شرایط جدال دو تیم می‌گوید.

داوود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره جلسه روز گذشته با مدیرعامل باشگاه آینده سازان برق جدید شیراز گفت: روز گذشته با آقای بردبار به همراه بازیکنان دیدار کردیم و قرار شد جلساتی با مسئولان استان فارس داشته باشند تا به مشکلات باشگاه رسیدگی شود. هدف اصلی این است که حامی مالی پیدا کنیم و به بازیکنان قول داده‌اند که هفته‌های آینده خبرهای خوبی را بشنویم. به آینده و روزهای خوب برق امیدوار هستیم.

سرمربی برق جدید شیراز درباره دیدار برابر نساجی مازندران در هفته دهم لیگ دسته اول اظهار داشت: آنها در حال حاضر در جدول بالاتر از ما قرار دارند و در برابر هواداران پرشور نساجی بازی سختی داریم. بازی جذابی خواهد بود و نسبت به یکدیگر شناخت داریم.  دو بازیکن اصلی مان را در حال حاضر به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و تلاش پزشکان تیم به این است که در بازی با نساجی آنها را در اختیار داشته باشیم. بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند و توکل ما به خداست که دست پر از میدان خارج شویم.

در روز دیدار برق شیراز با نساجی دو تیم پرطرفدار پایتخت برابر هم قرار می‌گیرند تا برای مشخص شدن نتیجه هشتاد و پنجمین تقابل‌شان مصاف بدهند. مهابادی در این خصوص عنوان کرد: استقلال شرایط بهتری نسبت به اول فصل پیدا کرده و پرسپولیس هم در مقابل دو مهره اصلی‌اش، محسن مسلمان و مهدی طارمی، را در اختیار ندارد. منشا نشان داده که می‌تواند جایگزین خوبی برای طارمی باشد اگر استقلال خط دفاعی‌اش از علیپور و منشا مواظبت کند می‌تواند این بازی را برنده شود اما در غیر اینصورت کار سختی خواهد داشت. با شناختی که از آقای برانکو و شفر دارم به نظرم هر دو مربی برای نباختن بازی خواهند کرد و احساس می‌کنم بازی به احتمال زیاد مساوی شود. چون که هر دو سرمربی باتجربه هستند و در شرایط سخت به دنبال تساوی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز