خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگو با سنگربان موفق لیگ یک:

بشاگردی: دیدار برابر نساجی 6امتیازی است/ لیاقت حضور در لیگ برتر را داریم

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۹۲۰

دروازه‌بان تیم آینده سازان برق جدید شیراز معتقد است پتانسیل موجود در این تیم اگر با حمایت مسئولان استان همراه شود آنها می‌توانند در لیگ برتر حضور داشته باشند.

مهرداد بشاگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره نتایج هفته‌های اخیر آینده سازان برق جدید شیراز و همکاری با داوود مهابادی گفت: پیش از این سابقه همکاری با مهابادی را داشتم و با شناخت از ایشان با وجود چند پیشنهاد به برق رفتم و در حال حاضر در خدمت این تیم هستم. نتایج ما با تلاش همه بازیکنان با وجود مشکلات شکل گرفته و امیدوارم که ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: با توجه به تیم‌‌هایی که مهابادی تشکیل می‌دهد فضا برای پیشرفت بسیار است. شرایط بدنی خوبی داریم که با وجود خط دفاعی مطمئن در هفته‌های اخیر موفق شدیم نتایج با انگیزه‌ای را رقم بزنیم. در 9بازی موفق شدم 6بازی کلین شیت کنم و این نشان از این دارد که برای ادامه راه روحیه مناسبی داریم.

سنگربان برق جدید شیراز درباره مسائل مالی باشگاه که اغلب باشگاه ایرانی با آن مواجه هستند، عنوان کرد:  مالکیت باشگاه به صورت شخصی اداره می‌شود و آقای بردبار مدیرعامل ما هستند. شرایط مقداری سخت است و استان فارس هم چند سالی شده که استقبالی از تیم‌های فوتبالشان ندارند. با توجه به نتایج برق امیدواریم حمایت‌هایی هم از ما صورت بگیرد و بار مشکلات از دوش مسئولان تیم تا حدودی برداشته شود. چون لیاقت این استان لیاقت این را دارد که حداقل یک تیم در لیگ برتر داشته باشد و ما به این اتفاق با حمایت مسئولان امیدواریم.

بشاگردی افزود: با توجه به شرایط و رقابت نزدیکی که ما نسبت به تیم‌های لیگ یک داریم و هفته‌های باقی مانده طبق برنامه سرمربی بازی به بازی پیش می‌رویم. در هفته دهم با نساجی مازندران بازی داریم و با این تیم هم امتیاز هستیم. این دیدار جزو بازی‌هایی است که 6امتیازی محسوب می‌شود و مطمئنیم که بازی سختی داریم اما امیدواریم که بهترین نتیجه با کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز