خبرگزاری کار ایران

چمنیان: گل دوم اسپانیا معادلات را به هم ریخت/ از مردم ایران عذرخواهی می کنم

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۸۵۵

سرمربی تیم ملی نوجوانان در نشست خبری پس از بازی با اسپانیا شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، عباس چمنیان در نشست خبری پس از بازی مقابل اسپانیا درباره این بازی عنوان کرد:ابتدا به تیم اسپانیا بابت صعودش به جمع 4 تیم تبریک می گویم.خوشحالم که این فرصت برای تیم ایران پدید آمد که 5 بازی در جام جهانی انجام دهد.این فرصت خوبی برای بازیکنان ما بود که برای آینده درس بگیرند.می دانم هدف فیفا از برگزاری جام جهانی توسعه فوتبال برای آینده است.24 تیمی که در اینجا بودند در پیروزی ها و شکست هایشان درس گرفتند.همانطور که من دیروز گفتم به اینجا آمدیم تا درس بگیریم.

وی ادامه داد:بازی امروز را خوب شروع نکردیم.از تیم اسپانیا خوب توپ گیری کردیم اما نتوانستیم در 20 دقیقه آغازین مسابقه در حمله خوب کار کنیم و متاسفانه در این زمان گل خوردیم که این موضوع کارمان را سخت کرد.نباید فراموش کنیم که اسپانیا تیم بسیار خوبی است و اینکه بچه های ما تا پایان بازی تلاش کردند نقطه امیدوارکننده ای است.مشکل ما در این بازی،ارتباط میان خط دفاع و حمله مان بود.

سرمربی تیم نوجوانان ایران تصریح کرد:اینجا می خواهم به مردم ایران بگویم که کلیه اعضای تیم تمام تلاش خود را کردند.ما از لحظه اول ورودمان به هند سعی کردیم که با همه توان به میدان برویم و شادی به مردم عزیز ایران هدیه کنیم.از مردم ایران تقاضا دارم اگر کم و کاستی در کارمان بوده بر ما ببخشند.

وی درباره تعویض های ایران گفت:تعویض های ما در این بازی تعویض های تهاجمی بودند.فکر می کنم پس از این تعویض ها بهتر شدیم.نتیجه اش هم یک گل و چند فرصت بود.گل دوم اسپانیا کمی معادلات ما را به هم ریخت.

سرمربی تیم نوجوانان ایران درباره اینکه بهترین اتفاق برای وی پس از حضور در جام جهانی چه بود اظهار داشت:مهم ترین مساله دیدگاه مثبتی است که نسبت به این تیم در کشورمان پدیده آمده است. این ها یک نسل هستند که می توانند آینده فوتبال ایران را بسازند.این بهترین دستاورد ماست.

وی درباره استراتژی تیم ایران در این مسابقات گفت:ما بر اساس توانایی هایی که داریم استراتژی تیم را انتخاب می کنیم.امروز در اجرای استراتژی مان مشکل داشتیم.البته اسپانیا هم در استراتزی ما خوب عمل کرد.

چمنیان درباره غیبت یونس دلفی در این بازی گفت:واقعیت فوتبال است که یک بازیکن ممکن است غایب باشد.ما یاد گرفته ایم به جای ناراحتی از غیبت یک بازیکن به فکر بازیکن جانشین باشیم.من هم نمی خواهم بیاورم.این واقعیت فوتبال است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز