خبرگزاری کار ایران

بیانیه تند باشگاه نفت طلائیه پس از حذف مقابل پرسپولیس/ کف زدن برای بی عدالتی!

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۸۲۶

باشگاه نفت طلائیه بیانیه ای درباره داوری بازی با پرسپولیس صادر کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه نفت طلاییه با انتشار مطلبی نسبت به ناداوری در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.

این متن به شرح زیر است:

کف زدن برای بی عدالتی!
حذف نفت در سایه سکوت سنگین وجدانهای بیدار
بازی که تمام شد همه برای پرسپولیس کف زدند.صدای سوت و هیاهوی تماشاگران آنقدر زیاد بود که هیچکس نفهمید عدالت و انصاف در میدان سبز آزادی قربانی جشن صعود طیف خاصی از جامعه شده است!
برخی می گویند همیشه همین بوده و خود متولیان فوتبال هم از پیروزی و موفقیت تیمهای پرطرفدار احساس شعف و نشاط می کنند.
البته شاید هم درست بگویند.زیرا پارسال هم وقتی تیم شایسته نفت قهرمان جام حذفی شد در استادیوم خرمشهر حتی یک نفر برایش کف نزد!
گویی که تمام برنامه ریزیها به گونه ای است که فقط تیمهای پرطرفدار در صدر فوتبال باشگاهی ایران قرار داشته باشند و در این میان تیمهایی که فاقد پایگاه مردمی و متعلق به بخش خصوصی باشند ظلم و بی عدالتی از زمین و آسمان بر سرشان آوار می شود!
تیم نفت طلاییه هم از جمله همین باشگاههاست که به دلیل نداشتن پایگاه مردمی و وابسته نبودن به بخش دولتی، در دو ماه اخیر بیشترین لطمه را از بی عدالتی ها متحمل شده و جالب اینکه هیچکس هم به دفاع از چنین باشگاهی سخن نمی گوید.
بازی نفت طلاییه مقابل پرسپولیس شاید فقط نمونه ای از مظلومیت باشگاهی باشد که دو گل مردود دریافت کرد و از دور رقابتها حذف شد و هیچ مرجع عادلی هم صدایش در نیامد که چرا داوری تا این حد ضعیف و تحت تأثیر فضای غالب روی سکوها قرار دارد و اگر وقعا اشتباهات داوری سهوی است چرا چنین اشتباهاتی در یک دیدار حساس حذفی به سود نفت طلاییه صورت نگرفت؟!
آیا رسم انصاف و جوانمردی همین است که یک تیم مظلوم را اینچنین قربانی بی عدالتی کنند و خیلی راحت از کنار آن بگذرند؟
اگر قرار بر تکرار چنین وقایعی است و سرشت و علاقه متولیان فوتبال بر صعود و قهرمانی باشگاههای پرطرفدار متمرکز شده است رسما اعلام شود تا باشگاههایی همچون نفت طلاییه از ابتدا انصراف دهند و در رقابتهای جام حذفی شرکت نکنند.
از کمیته کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم انتظار می رود که فیلم بازی نفت و پرسپولیس را به دقت بررسی کند و حداقل پذیرفته شود که اشتباهات مکرر داوری تا چه میزان بر ثبت نتیجه بازی تأثیر مستقیم داشته است!
باشگاه نفت طلاییه اعتراض خود را رسما به کمیته داوران ابلاغ خواهد کرد و امیدوار است که نظریه جانبداری از سوی داوران میادین فوتبال شائبه ای بیش نباشد و عدالت و انصاف بدون در نظر گرفتن نام و جایگاه باشگاهها رعایت شود.
مالک باشگاه _ جهانیان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز