خبرگزاری کار ایران

سعید لطفی: شکایت در فوتبال ایران معنا ندارد؛

جهانیان مانند بچه‌ها رفتار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۶۸۰

مدافع سابق نفت تهران درباره وعده وعیدهای مالک جدید این باشگاه درباره پرداخت بدهی بازیکنان پیشین اظهاراتی را مطرح کرد.

سعید لطفی، مدافع پیشین نفت تهران که همانند اکثر بازیکنان سابق این تیم بخش عمده‌ای از قراردادش را دریافت نکرده درباره وعده‌های مالک جدید این باشگاه به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:  فعلا هیچ اتفاقی خاصی رخ نداده. معلوم نیست آقای جهانیان از کجا آمده و مالکیت این باشگاه را به او سپرده‌اند. آقایانی که در وزارت نفت هستند و مسئول این واگذاری بودند چگونه ایشان را انتخاب کرده‌اند که هنوز موفق نشده بدهی‌های کوچک این باشگاه را پرداخت کند. چطور او صلاحیت داشته به راحتی به فوتبال ورود کند و خیلی ساده مالکیت باشگاهی که نماینده ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیاست را برعهده بگیرد. برای اینکه جلوی دوربین باشد و خیلی راحت به مردم دروغگو بگوید این مسئولیت را قبول کرده. همه را به بازی گرفته و مثل بچه‌ها بارسانه‌ها، فوتبالیست و مردم برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: از این تیم شکایت هم کرده ام اما متاسفانه شکایت کردن در فوتبال ایران معنی ندارد. یعنی شما حکم قطعی هم داشته باشید هیچ مرجعی وجود ندارد که بخواهد به آن رسیدگی کند. اینگونه است که از سه باشگاه حکم دارم و این شرایط برای اغلب بازیکنان در ایران وجود دارد اما کسی به آن رسیدگی نمی‌کند. زمان پول گرفتن به راحتی حق بازیکن را دریافت می‌کنند اما وقتی موقع حق دادن و حمایت می‌شود کسی نیست.

لطفی در پایان گفت: جهانیان تا به امروز با هیچ کدام از بازیکنان نه جلسه‌ای گذاشته و نه حتی تماس تلفنی داشته. تمام حرف‌هایی که ایشان مطرح کرده به صراحت بگویم که دروغ است. یعنی این آقا یک دروغ گوی محض هستند و این کار را مدام تکرار می‌کنند. برای گول زدن مردم و خودشیرینی می‌گویند که با بازیکنان جلسه گذاشتیم. کدام جلسه؟ آبدارچی سابق باشگاه که 8میلیون طلب داشته و زندگی‌اش به همین دلیل به خطر افتاده بود اما هنوز مبلغی از جهانیان دریافت نکرده چه برسد به ما بازیکنان که خیلی بیشتر از اینها طلب داریم. من 300 میلیون از این باشگاه طلب دارم و تا به امروز اقدامی از جهانیان ندیده‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز