خبرگزاری کار ایران

نورمحمدی: قلعه نویی برند فوتبال ایران است / نتایج پارس جنوبی اتفاقی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۵۸۱

مدافع پارس جنوبی جم معتقد است با پیروزی برابر ذوب آهن اصفهان آنها روحیه بیشتری برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر دریافت کردند.

حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره برتری سه بر صفر بربر ذوب آهن اصفهان گفت: در این بازی به دلیل مصدومیت در لیست قرار نگرفتم ولی نمایش بازیکنان ما بی نظیر بود. در نیمه دوم با تغییر سیستم در ضد حمله‌ها خطرناک حاضر شدیم و در مجموع بازی خیلی خوبی را از هر دو تیم دیدیم.

وی ادامه داد: سه امیتاز این هفته از این جهت به ما کمک می‌کند که ذوب آهن را در خانه شکست دادیم و با روحیه برای هفته آینده آماده خواهیم شد. آقای قلعه نویی یک نوع برند در فوتبال ایران هستند و در هر تیمی که حضور داشته باشند آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: روحیه لازم برای ادامه صدرنشینی را داریم و همه تیم ما را باور کرده‌اند. این شخصیتی است که آقای تارتار به ما داده و رقابت بین بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب هم شدیدا بالاست. هر کسی هم در ترکیب تیم قرار بگیرد سعی‌اش را برای بهترین نمایش به اجرا می‌‌گذارد.

مدافع پارس جنوبی درباره قهرمانی در نیم فصل اظهار داشت: با توجه به شرایطی که داریم تمام تلاشمان را می‌کنیم که این روند را حفظ کنیم و در ابتدا به قهرمانی در نیم فصل برسیم. اوایل فصل می‌گفتند نتایج ما یک جرقه است و به زودی تمام می‌شود ولی الان به این نتیجه رسیدند که خودباوری ما جدی‌تر از این حرف هاست. نتایج پارس جنوبی اتفاقی نیست و مطمئن باشید این روند ادامه خواهد داشت.

نورمحمدی درباره رویارویی با سپیدرود رشت در هفته یازدهم عنوان کرد: بازی‌های لیگ برتر در سطحی دنبال می‌شود که سپیدرود موفق شد از سد پدیده عبور کند و باید با صد در صد تمرکز هر بازی را تمام کنیم. قول‌هایی که تا به حال مسئولان به بازیکنان داده‌اند انجام شده و مشکلی از این بابت نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز