خبرگزاری کار ایران

شهرداری ماهشهر هم مدعی است؛ همه امیدها به پاداش

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۵۱۲

نماینده جنوب فوتبال در لیگ یک روز گذشته موفق شد برابر بادران تهران به برتری برسد و با سه امتیاز ارزشمند به جمع تیم‌های برتر ملحق شود.

به گزارش ایلنا، هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال روز گذشته پیگیری شد و در پی آن شهرداری ماهشهر موفق شد دومین شکست متوالی بادران تهران را رقم بزند و با نتیجه دو بر یک در خانه حریف سه امتیاز حساس را کسب کند.

شهرداری ماهشهر جزو تیم‌هایی است که اولین تجربه حضور در لیگ دسته اول را تجربه می‌کند. آنها سال گذشته موفق شدند در هفته پایانی در کورس با داماش گیلان به لیگ آزادگان صعود کنند. شهرداری ماهشهر علیرغم منابع مالی که این روزها اکثر باشگاه‌های ایرانی با آن مواجه هستند موفق شده نتایج مطلوبی کسب کند.

شاگردان کوروش موسوی در سه هفته ابتدایی لیگ یک موفق شدند 9 امتیاز کسب کنند اما بعد از آن در 6 دیدار از کسب پیروزی ناکام بودند. شهرداری مقابل مس رفسنجان و اکسین البرز شکست خورد و 4دیدار دیگر هم به کسب تساوی رضایت داد.

این تیم روز گذشته با نمایش دوباره فرشید پاداش که بازیکن گلزن این تیم است 16امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی رسید تا در جمع مدعیان قرار بگیرد. این تیم در اولین تجربه حضور در لیگ یک روند خوبی را پیش گرفته و شاید پاداش به ستاره این فصل لیگ آزادگان تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز