خبرگزاری کار ایران

جای خالی طارمی احساس می‌شود؟

منشا - علیپور؛ زوجی که فرصت شکوفایی پیدا کردند

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۴۵۹

در دوران محرومیت مهاجم پرسپولیس، دو بازیکن هم پستی او نمایش خوبی داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حدود یک ماه از صدور حکم محرومیت مهدی طارمی از سوی فیفا می‌گذرد و از همان روزهای اول نگرانی عدم حضور مهاجم اول پرسپولیس و آقای گل دو فصل اخیر لیگ برتر در ترکیب سرخپوشان و اثرات منفی این حکم در نتایج تیم برای عوامل و هواداران سرخپوشان تهرانی ایجاد شد و حتی برخی صحبت از تمام شدن کار پرسپولیس در جام‌های پیش رو بخصوص لیگ برتر کردند.

پرسپولیس چند روز بعد از این حکم و در حالی که هنوز این تیم در شوک محرومیت اعمال شده قرار داشت، با روحیه‌ای نا مناسب به مصاف الهلال عربستان رفت و شکست سنگین 4 بر صفر به نوعی خداحافظی زودهنگام شاگردان برانکو در دیدار رفت را گواهی می‌کرد و اولین دیدار پرسپولیس بدون حضور طارمی، بدون گل زده به پایان رسید.

با این وجود از بازی بعدی سرخپوشان یعنی دیدار با استقلال خوزستان، موتور خط حمله پرسپولیس در غیاب طارمی روشن شد و دو گل علی علیپور در پیروزی 3 بر یک مقابل استقلال خوزستان نشان داد حداقل در آن دیدار جای خالی مهاجم محروم به خوبی پر شده بود.

پرسپولیس چندی بعد در مسقط میزبان الهلال بود و این بار نوبت گادوین منشا بود که در غیاب طارمی خودی نشان دهد و زدن 2 گل به حریف قدر عربستانی توسط او به نوعی اثبات توانایی‌هایش بود، هر چند این دو گل کمکی به جلوگیری از حذف پرسپولیس نکرد.

سرخپوشان روز گذشته چهارمین دیدار بعد از محرومیت طارمی را این بار در جام حذفی برگزار کردند که در این دیدار و پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس این بار منشا و علیپور هر کدام یک بار موفق به گلزنی شدند تا ظهور یک زوج جدید و موفق در تیم برانکو دیده شود.

منشا گل اول پرسپولیس را روی پاس علیپور به ثمر رساند و گل علیپور هم از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را زد تا کار برای نفت تمام شود.

به نظر می‌رسد با آمادگی بالای زوج منشا - علیپور، پرسپولیسی‌ها زیاد جای خالی طارمی را حس نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز