خبرگزاری کار ایران

اوزیل و سودای بازی در منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۴۲۹

مسعود اوزیل تمایل دارد در پایان قراردادش به منچستریونایتد برود.

به گزارش ایلنا، او به دنبال این است که ژوزه مورینیو او را از کابوس آرسنال نجات دهد.اوزیل به دوستانش گفته که فکر می‌کند در پایان فصل، مورینیو برای جذب او وارد عمل خواهد شد. اگر اتفاق خاصی در ماه‌های آینده روی ندهد، اوزیل در تابستان بازیکن آزاد می‌شود. هافبک آلمانی به آرسنال گفته که آمادگی امضای قرارداد جدید را ندارد.

آرسنال از سوی دیگر قصد دارد مانع انتقال رایگان اوزیل شود و می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، خریداری برای این بازیکن پیدا کند. البته باشگاه‌های زیادی او را نمی‌خواهند اما آرسنالی‌ها مطمئن هستند که یک باشگاه برای انتقال او پیدا خواهند کرد. اینتر رسما اعلام کرده که به خرید اوزیل علاقه دارد اما این بازیکن چون بر این باور است که یونایتد به دنبال او است، احتمالا در ژانویه با هرگونه انتقالی مخالفت خواهد کرد. اوزیل و مورینیو سابقه آشنایی بلندمدتی دارند. مورینیو در رئال مادرید مربی اوزیل بود و البته در دوران حضور هر دو در رئال، رابطه‌شان خیلی عالی نبود اما در هر حال مورینیو او را یکی از بهترین هافبک‌های خلاق دنیا می‌داند. اوزیل با وجود استعداد بالایی که دارد، نتوانسته در دوران حضور در آرسنال عالی باشد. او در سال 2013 با مبلغ 5/42 میلیون پوند به این تیم پیوست ولی در حد قیمتش ندرخشید.

به نظر می‌رسد در هفته‌های پیش رو، نقش اوزیل در آرسنال کمرنگ‌تر هم شود، چرا که سران این تیم بر این باورند که اوزیل دیگر انگیزه کافی ندارد و به همین دلیل بازی‌های خوبی انجام نمی‌دهد. از سوی دیگر، آرسن ونگر نمی‌خواهد او را به یکی از دشمنان دیرینه‌اش واگذار کند، به‌ویژه اگر مورینیو بتواند بهترین عملکرد را از این بازیکن آلمانی بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز