خبرگزاری کار ایران

ناپولی - اینترمیلان؛ فینال جذاب سری آ

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۴۲۸

هفته گذشته قدرت ناپولی در رقابت‌های داخلی ایتالیا و همچنین لیگ قهرمانان سنجیده شد و این تیم نمره قبولی گرفت.

به گزارش ایلنا، شنبه قبل ناپولی در زمین رم، دیگر مدعی قهرمانی سری A با یک گل به پیروزی رسید تا مقتدرانه در صدر جدول بماند و تنها تیمی باشد که هر هشت بازی ابتدایی خود را برده.

سه‌شنبه هم در رقابت‌های اروپایی به مصاف منچسترسیتی رفت. غیر از شروع بد تیم که باعث شد دو گل زودهنگام بخورند، این تیم در جریان باخت 2 بر یک برابر یکی از بهترین تیم‌های قاره سرسختی و توانایی خود را نشان داد.

پپ گواردیولا مربی منچسترسیتی که سابقه مربیگری در بارسلونا و بایرن‌مونیخ را نیز دارد، گفت: «ما با یکی از بهترین رقبای حرفه‌ام روبه‌رو شدیم، شاید بهترین.»

دریس مرتنز مهاجم بلژیکی ناپولی هم گفت: «اگر فوتبال خودمان را بازی کنیم توانایی رقابت با هر تیمی را داریم. وقتی شما در هشت بازی لیگ به پیروزی می‌رسید با 26 گل زده، باخت 2 بر یک مقابل منچسترسیتی چندان هم بد نیست.»

امشب با اینترمیلان بازی دارند؛ تنها تیم دیگری که در لیگ پیشرفت‌کرده، باخت ندارد و با تنها دو امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین جنوبی در رده دوم قرار دارد.

ناپولی درگیر آمادگی جسمانی بازیکن کلیدی خود لورنزو اینسینیه است که مجبور به ترک بازی با سیتی به دلیل کشیدگی عضله شد. وضعیت او هر روز رصد شده و هنوز مبهم است.

اینسینیه در هر 13 بازی ناپولی در این فصل در ترکیب اصلی بوده به علاوه 4 بازی ایتالیا در مقدماتی جام جهانی. آدم اوناس بازیکن تیم ملی الجزایر می‌تواند برای نخستین بار در ترکیب اصلی قرار گیرد یا زیلینسکی به چپ برود،  کاری که در بازی با سیتی کرد وقتی آلان جای اینسینیه را گرفت. هر کس که در ترکیب اصلی باشد اعتماد به نفس زیادی دارد با توجه به بازی خوبی که مقابل سیتی انجام دادند.

ناپولی با خط حمله ویران‌کننده خود که پاسکاری‌های سریع را تکمیل می‌کند، هر خط دفاعی را در ایتالیا به زحمت انداخته. بازی با رم نخستین دیدار این تیم در لیگ بود که نتوانست حداقل سه گل بزند.

اما اینتر دفاع محکمی دارد و در تمام فصل تنها 5 گل خورده تا در کنار ناپولی و رم بهترین آمار را داشته باشد. این تیم ضدحملات ترسناکی هم دارد که غالبا توسط آنتونیو کاندروا رهبری می‌شود و به وسیله مائورو ایکاردی به ثمر می‌رسد که در برد 3 بر 2 یکشنبه گذشته مقابل میلان هت‌تریک کرد. ایکاردی در هشت بازی این فصل لیگ ایتالیا 9 گل زده.

تیم لوچانو اسپالتی هم انگیزه زیادی دارد و می‌خواهد جزو مدعیان قهرمانی لیگ بماند؛ این تیم 20 سال است که در ناپل پیروز نشده. بعد از پیروزی 2 بر صفر اکتبر 1997 اینتر در 11 بازی در زمین ناپولی سه تساوی و هشت باخت داشته.

ژوائو ماریو و مارسلو بروزوویچ شهرآورد میلان را به دلیل مصدومیت از دست دادند اما بازیکن تیم ملی پرتغال احتمالا به سفر سن پائولو می‌رسد. اگر نشد، بورخا والرو می‌تواند دوباره نقش بازیساز را به عهده بگیرد با حمایت روبرتو گالیاردینی و ماتیاس وچینو.

ترکیب احتمالی

ناپولی: رینا؛ هایسای؛ آلبیول، کولیبالی، غلام؛ آلان، ژرژینیو، هامشیک، کایخون، مرتنز، اوناس

اینتر: هاندانوویچ؛ دی آمبروزیو، اسکرینیار، میراندا، ناگاتومو؛ وچینو، گالیاردینی؛ کاندروا، بورخا والرو، پریشیچ؛ ایکاردی

منبع: آسوشیتدپرس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز