خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال

تقابل‌های جذاب گیتی‌پسند - تاسیسات دریایی

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۱۲۶

دیدار دو تیم بالای جدولی لیگ فوتسال تقابل‌های جذابی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار معوقه از هفته چهارم لیگ برتر فوتسال امروز ساعت 17 میان گیتی‌پسند - تاسیسات دریایی برگزار خواهد شد و دو تیم پرمهره لیگ به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار تقابل‌های جذابی خواهد داشت که علاوه بر حساسیت بازی به خاطر جایگاه دو تیم در رتبه دوم و سوم جدول، رویارویی چند تن از اعضا با تیم‌های سابقشان هم نکات جالبی است که بر جذابیت این دیدار می‌افزاید.

در گیتی پسند بازیکنانی مثل محمد کشاورز و اصغر حسن زاده سابقه بازی در تاسیسات دریایی را دارند و در تاسیسات هم مصطفی نظری ، وحید شمسایی و بهروز جعفری چهره هایی هستند که زمانی پیراهن گیتی پسند را به تن کرده اند با این حال در همین تیم بازیکانی هم هستند که فصل قبل در تیم روبرو بودند و اتفاقا تعدادشان کم هم نیست.

در تاسیسات دریایی دو مهره کلیدی آنها یعنی مهدی جاوید و مهران عالیقدر از گیتی پسند به تاسیسات آمدند.جالب اینکه رابطه هر دوی آنها با تیم اصفهانی خراب شد تا سر از تیم وحید شمسایی در بیاورند.

در گیتی پسند اما تعداد تاسیساتی ها بیشتر است.محمد زارعی،ابوالقاسم عروجی و سعید عباسی سه بازیکنی هستند که فصل قبل در تاسیسات بودند و این فصل پیراهن گیتی پسند را به تن کرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز