خبرگزاری کار ایران

هواداران صبور باشند، جواب حمایتشان را می‌دهیم

شجاعیان: امیدوارم قائدی برگردد و به ما در دربی کمک کند

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۹۶۰

هافبک استقلال تهران ابراز امیدواری کرد که ستاره جوان این تیم دیگر اقدام ناپسندش را تکرار نکند و با نظر کادرفنی به تیم برگردد.

به گزارش ایلنا، داریوش شجاعیان درباره بازی برابر نساجی مازندران گفت: قبل از بازی در دربی که دیداری تاریخی است موفق شدیم یک هدیه به هوادارانمان بدهیم. 

وی ادامه داد: مطمئنا هواداران ما استحقاق بیشتری نسبت به امتیازی که اکنون کسب کردیم دارند و ما تمام تلاشمان را برای کسب امتیاز انجام می دهیم که خودمان را به بالای جدول لیگ برتر برسانیم و صبور باشند که به این مقام برسیم و جواب حمایتشان را بدهیم.

هافبک استقلال درباره کار با سرمربی آلمانی گفت: کار با ایشان خوبه و همانطور که دیدید بهتر بازی کردیم و موقعیت های بیشتری داشتیم  و همینطور رو به جلو حرکت می کنیم و ان شاء الله که تمام تاکتیک سرمربی مان را در زمین پیاده کنیم و بازی تماشاگر پسند داشته باشیم.

این بازیکن در خصوص اقدام مهدی قائدی خاطرنشان کرد: تصمیم اینکه قائدی می تواند در دربی باشد و در تیم بزرگسالان حضور داشته باشد برعهده سرمربی تیم و باشگاه است ولی هم من و تمامی بازیکنان بزرگ تیم دست به دست هم دادیم که بتوانیم به مهدی کمک کنیم. اینکه به حاشیه نرود و مطمئنا این اشتباهی بوده که از مهدی سر زده و شما هم مطمئن باشید که هیچوقت این اتفاق تکرار نمیشود. امیدواریم با تصمیم کادرفنی به تیم برگردد و به ما در بازی بعدی کمک کنند.

دربی: فعلا این بازی را بردیم و آن بازی برای بعد است. بعدا در این خصوص صحبت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز