خبرگزاری کار ایران

دی بروین: ناپولی را خوب می‌شناختم

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۸۷

کوین دی بروین، هافبک منچسترسیتی گفته که ناپولی را از پیش می‌شناخت، چراکه دریس مرتنس، هموطنش در این تیم بازی می‌کند.

به گزارش ایلنا، صدرنشین لیگ برتر در این هفته استوک‌سیتی را 7 بر 2 برد، ولی برابر ناپولی به ‌سختی توانست 2 بر یک پیروز شود.

دی بروین گفت: «اینجا لیگ قهرمانان است، آنها صدرنشین لیگ ایتالیا هستند و من آنها را می‌شناختم و چند بازی‌شان را به خاطر دریس تماشا کرده بودم. می‌دانستم کار ما سخت خواهد بود. مقابل شاختار دونتسک دیدیم که بازی در لیگ قهرمانان با دیدار برابر استوک کاملا فرق دارد. آنها دوست دارند به روشی که ما بازی می‌کنیم بازی کنند. به نظرم ما به‌عنوان یک تیم اوضاع را عالی مدیریت کردیم و من از عملکردمان خیلی راضی‌ام.»

او درباره دروازه‌بان تیمش گفت: «ادرسون عالی است. او با مهار ضربه پنالتی حریف کاری کرد که بازی را در کنترل نگه داریم. او خوب هم پاس می‌داد.»

دبروین درباره بازی تیمش هم صحبت کرد: «وقتی تیم اینچنین بازی می‌کند کار برای من بسیار آسان‌تر می‌شود، چرا که همه جا بازیکنان می‌دوند و همه استانداردهای بالایی برای کار در نظر می‌گیرند. من هم باید کارم را انجام دهم. در فوتبال اوج و فرود وجود دارد و ما باید همه چیز را در تعادل نگه داریم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز