خبرگزاری کار ایران

دو ستاره درخشان پرسپولیس در شب تلخ مسقط

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۸۲

نمایش گادوین منشا و وحید امیری در مسقط نمایشی استثنایی و کم نظیر در فوتبال ایران بود.

به گزارش ایلنا، نقش اول و دوم آن گل روحیه بخش دقیقه 17 آمده بودند تا به تنهایی پرسپولیس را به فینال برسانند. البته که برای جبران آن شکست خرد کننده بازی رفت، پرسپولیس بیشتر از دو جنگاور و پرتوان نیاز داشت اما نمایش انفرادی این دو بازیکن در فاز تهاجمی کاری کرد تا پرسپولیسی‌ها از حیث داشتن دو بازیکن شجاع، پرتوان و متعصب حتی در روز حذف به تیم‌شان ببالند.

از گادوین منشا شروع کنیم. بازیکنی که انگار احساس می‌کرد به تنهایی باید جریان بازی را تغییر بدهد. شاید کمتر از او سراغ داشتیم که اینطور جنگجو و پر تلاش برای پیش بردن توپ تلاش کند اما انگار توان او برای دریبل زدن و پیش بردن توپ تمام نشدنی بود. صحنه‌هایی که منشا یک تنه به قلب دفاع حریف می‌زد و بعضا هم موفق می‌شد بینندگان تلویزیونی را یاد صحنه‌هایی از نبردهای نابرابر در فیلم‌های جنگی می‌انداخت که شمشیرزن سپاه محبوب یکی یکی سربازان دشمن را از پا در می‌آورد اما سپاه دشمن آنقدر پرتعداد بود که نمی‌شد به خیمه فرمانده‌شان(دروازه حریف) رسید و ضربه نهایی را زد.

انگار وحید امیری هم در مسقط از همان عصاره‌ای نوشیده بود که منشا در وجودش داشت. شاید این بازی بهترین نمایش این فصل بازیکنی بود که اگر پای راست داشت اما تلاش انفرادی تک نفره‌اش در لحظات پایانی یکی از زیباترین گل‌های تک نفره لیگ قهرمانان را رقم می‌زد. آن صحنه اما نشانگر تلاش عجیب امیری برای بازگشت تیمش بود. بازگشتی که همه کار برایش کرد اما خب، کم بود. شاید هیچ وقت چهره وحید را اینقدر برافروخته و ترسناک ندیده بودیم اما غیر از آن چهره درهم، نمایش درخشانش در مسقط را هرگز از یاد نخواهیم برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز