خبرگزاری کار ایران

ما مظلوم‌ترین تیم لیگ هستیم

پورموسوی: پنالتی سایپا مشکوک بود / داور می خواست تصمیم نیمه اول را جبران کند

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۶۷

سرمربی فولاد می گوید داور برای جبران اتفاقات نیمه اول، برای سایپا پنالتی گرفته است.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در پایان دیدار تیمش مقابل سایپا که تساوی یک بر یک انجامید، گفت: در هر دو نیمه موقعیت‌های زیادی داشتیم و پس از خوردن گل دوم نیز فرصت‌هایی داشتیم که با بی‌دقتی از دست دادیم.در بازی امروز مطمئن شدم که تیمم نیاز به تقویت دارد. تا به امروز به برخی از بازیکنان فرصت داده بودیم، اما در این بازی فهمیدم که حتماً باید در برخی نقاط زمین تیم را تقویت کنیم. سعی می‌کنیم تا پایان نیم‌فصل نخست تیم را در کمرکش لیگ نگه داریم و ان‌شاءالله در نیم‌فصل با کمک مدیریت، تیم را تقویت خواهیم کرد. امیدوارم در نیم‌فصل دوم شاهد فولادی باشیم که در زمین خود برای پیروزی می‌جنگد و تلاش می‌کند.

وی در مورد  اظهارات علی دایی که گفته بود  داور سعی کرد تیم فولاد را برنده این مسابقه کند، خاطرنشان کرد: صددرصد با نظر دایی مخالفم. داور بعد از اینکه پنالتی گرفته شده خود را برگرداند فکر می‌کنم سعی داشت آن صحنه را جبران کند و پنالتی دوم را هم به همین دلیل گرفت. در نیمه دوم داور در سه صحنه می‌توانست به بازیکن سایپا کارت زرد دهد، اما این کار را نکرد. داور پس از آن هم یک پنالتی مشکوک برای سایپا گرفت.

پورموسوی در ادامه افزود: به نظرم ما مظلوم‌ترین تیم در این مورد هستیم. ما دوست داریم با آرامش کار کنیم، اما برخی مواقع می‌بینیم از این موضوع ضرر می‌کنیم. کسانی که به عنوان نماینده فولاد در سازمان لیگ هستند باید به این تیم نزدیک شوند. قرار نیست کسی به نفع ما سوت بزند، اما انتظار داریم آقایان در سازمان لیگ از ما حمایت به حق کرده و کنار تیم باشند تا برای بازیکنان ایجاد انگیزه کنند.

وی  درباره عملکرد ایمان مبعلی هم گفت: مبعلی بازیکن بزرگی است، اما بازی‌ساز ما در این دیدار عاشوری بود. او چند مرتبه به دفاع حریف زد و چند نفوذ موفق داشت. مبعلی می‌تواند قطعاً در تیم تأثیرگذار باشد و سعی می‌کنیم در پنج هفته باقیمانده تا نیم‌‌فصل از این بازیکنان بهترین استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز