خبرگزاری کار ایران

این فوتبال نبود / حتما باید ببازیم تا اتفاقات خوشی رقم بخورد

دایی:تا دقیقه 90 سعی کردند تیم ما ببازد / با این مسیری که می‌بینم به بیراهه می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۶۵

سرمربی سایپا در نشست خبری به شدت از تصمیمات داور بازی عصبانی بود.

به گزارش ایلنا، علی دایی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: متاسفانه ما باید با اتفاقات غیر فوتبالی باید بجنگیم . امروز شاهد بودید تا دقیقه 90  سعی کردند سایپا ببازد و به تساوی هم قانع نبودند. 

دایی با انتقاد از داور بازی گفت: پنالتی برای ما گرفته و داور کنار هم لب خط ایستاده بود تا ضربه زده شود، اما نمی دانم به یک باره چه اتفاقی افتاد که نظرشان برگردانده شد. فقط این موضوع نبود. داور در نیمه دوم هم تصمیمات عجیب و غریب داشت و در وقت‌های اضافه بازیکن ما می‌خواست توپ را دفع کند، اما داور پاس رو به عقب حساب کرد و خطا گرفت. من نمی‌توانم با این مسائل مبارزه کنم. اسم بازی امروز را فوتبال نگذاشتم. همیشه از فوتبال جوانمردانه در دنیا صحبت می‌کنیم، اما هیچ چیز این بازی شبیه آن نبود. بازیکنان ما فقط دنبال توپ دویدند و آنالیز حریف و تمرین در طول هفته نتیجه رقم نمی‌زند.

سرمربی سایپا ادامه داد: آقایی که چلنج را چالنج می‌گوید و بیاید اظهار نظر کند؛ چطور می‌خواهد جواب علی دایی را بدهد. علی دایی فقط سکته نکرد!. متاسفانه به مساوی هم رضای نیستند. حتما باید ببازیم.که اتفاقات خوشی رقم بخورد! با این مسیری که می‌بینم به بیراهه می‌رویم. خیلی چیزها را زیر سوال بردند و زحمت یک سری بچه که با جان و دل کار می‌کنند را از بین بردند. فقط اتفاقات بازی و پنالتی نبود که، من باید روحیه آنها را که صفر شده را بازگردانم. ما بهتر از فولاد فوتبال بازی کردیم، اما یک سری اتفاقات را من نمی توانم رقم بزنم.

دایی با اشاه به موقعیت های از دست رفته تیمش،خاطرنشان کرد:  باید روی این مسائل کار کنیم و دنبال کسی هستیم که این مشکل را حل کند. چند بازیکن آمده‌اند که در حد همین نفرات ما هم نبودند. ما دنبال کسی هستیم که بهتر از بازیکنان خودمان باشد و تا الان پیدا نکرده‌ایم. من می توانم کاری کنم تیمم بهتر بازی کند و نقاط قوت و ضعف حریف را آنالیز کنم، اما ضربه آخر و گلزنی مادر زادی است. شاید شما با تمرین، گلزنی یک بازیکن را بهتر کنید، اما نمی‌توانید گلزن بسازید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز