خبرگزاری کار ایران

به خاطر قد و هیکلم روی من پنالتی نمی‌گیرند

حاتمی: امیرحسین پسر خوبی است، اما لحظه‌ای بد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۵۶

مهاجم تراکتورسازی می گوید به خاطر قد و هیکلی که دارد ، خطاهای پنالتی روی او گرفته نمی شود.

به گزارش ایلنا، فرزاد حاتمی، مهاجم تراکتورسازی در پایان دیدار برابر پیکان که با شکست تیمش همراه شد گفت: بازی را با بدشانسی واگذار کردیم و همه متاسف هستیم؛ اما فوتبال است و اگر گل نزنی می‌خوری. در دیداری که 70درصد بازی را در اختیار داشتیم در نهایت شکست خوردیم و همه از این بابت ناراحت هستیم.

مهاجم تراکتورسازی در خصوص وضعیت تیمش گفت: تراکتور در چند هفته اخیر بدشانس بود و وقتی سوار بازی و مسلط بر حریف بودیم گل خوردیم و واقعا بدشانس هستیم.

وی در مورد کم تجربگی بازیکنان تیمش گفت: در این شرایط که بیشتر تیم را بازیکنان جوان تشکیل داده‌اند باید انرژی زیادی صرف کرد. هر لحظه باید به آنها گفت چه کنند، ضربه بزنند، کجا دفاع کنند و ... . قسمت اکنون بر این است. امیدوارم در روزهای آتی آنها تجربه کافی را به دست بیاورند.

فرزاد حاتمی در مورد حفظ بازیکنان جوان و تغییر احتمالی در این تیم نیز گفت: مطمئنا همه آنها حفظ خواهند شد. آنها سرمایه تراکتور هستند و نباید با بازیکنان جدید آنها را کنار بگذاریم. شاید بازی کمی به آنها برسد اما سرمایه باشگاه محسوب خواهند شد.

وی در مورد صحنه مشکوکی که در محوطه جریمه روی او شکل گرفته بود گفت: بله قطعا پنالتی بود و من حتی به داور مسابقه هم گفتم. مچ پایم را زد ولی به نظرم به خاطر قد و هیکلی که دارم هیچ خطایی روی من گرفته نمی‌شود و این رسم شده است.

او در مورد برخورد با امیرحسین صادقی در این جدال گفت: دنبال حاشیه هستید؟ گذشته ها گذشته و حرفی درباره آن ندارم. امیرحسین پسر خوبی است و لحظه ای بد می‌شود. بعضی اوقات پسر بدی می‌شود و من بعد از آن ماجرا با او صحبت کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز