خبرگزاری کار ایران

آقاخان: شانس با من یار نبود / به فکر بازی‌های پیش رو هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۴۷

مهاجم پیکان با وجود پیروزی این تیم برابر تراکتورسازی عنوان کرد که آنها شرایط آرمانی نداشتند.

به گزارش ایلنا، پیکان تهران در دیداری خانگی موفق شد با گل به خودی دروزاه‌بان حریف و امیر روستایی به پیروزی دو بر یک برابر تراکتورسازی دست پیدا کند و به صدر جدول برسد.

مرتضی آقاخان، مهاجم پیکان در پایان این بازی در جمع خبرنگاران گفت: خداراشکر  که سه امتیاز کامل این بازی را گرفتیم و روند خوبمان ادامه پیدا کرد. با این حال شرایط آرمانی نداشتیم و لطف خدا شامل حال ما شد که توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

مهاجم پیکان درباره اشتباهاتی که در بازی امروز مرتکب شد، خاطرنشان کرد: بله، بعضی اوقات مهاجمان خودخواهی انجام می‌دهند و انگیزه ام بالا بود که گل بزنم و پاس گل بدهم. شانسم را هم امتحان کردم و ممکن است این شانس حال تبدیل به گل شود یا هدر برود که متاسفانه امروز شانس یار من نبود و توپ گل نشد.

آقاخان درباره ششمین پیروزی متوالی پیکان و دیدار هفته آینده برابر سپاهان اظهار داشت: ما پس از هر بازی آن را به فراموشی میسپاریم و با تمرینات و آنالیزها به فکر بازی های بعدی هستیم. مطمئنا با تلاش بچه ها و  لطف خدا که شامل حال ماست برای موفقیت در بازی‌های بعدی تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز