خبرگزاری کار ایران

روی دو اتفاق گل خوردیم

مهاجری: سپیدرود با چنگ و دندان از گل‌هایش محافظت کرد

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۴۲

سرمربی پدیده ضمن تمجید ار عملکرد سپیدرود، بدشانسی را عامل شکست تیمش دانست.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل سپیدرود رشت در نشست خبری اظهار داشت: تیم سپیدرود، هواداران پرشورش و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم. با صحبت‌هایم قصد ندارم از ارزش‌های سپیدرود کم کنم.فوتبال امروز روی کم لطفی و بدشانسی‌اش را به ما نشان داد. روی دو اتفاق گل خوردیم در صورتی که زودتر گل زده بودیم و باید از این موقعیت استفاده می‌کردیم اما نتوانستیم.

وی ادامه داد: سهل‌انگاری و غفلت بازیکنان ما باعث پیروزی سپیدرود شد و تنها عامل پیروزی تیم حریف بود. عدم تمرکز باعث می‌شود گل‌های ساده‌ای بخوریم در حالیکه سپیدرود با چنگ و دندان از گل‌های زده‌اش دفاع کرد.دفاع چند لایه سپیدرود و دروازه‌بان خوب آنها اجازه نداد به گل برسیم. البته شانس لازم را هم نداشتیم و غیبت ۲ - ۳ بازیکن هم دست ما را خالی گذاشته بود و گزینه‌های خوبی برای تعویض نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره شرایط میزبانی سپیدرود هم گفت: نوع فوتبالی که ما بازی می‌کنیم در این زمین قابل اجرا نیست و اجازه نمی‌دهد توپ را روی زمین به گردش در آوریم باید تلاش کنیم برای هفته‌های آینده ایرادها و نقاط ضعف را برطرف کنیم.صمن اینکه از تماشاگران رشتی لذت بردم لقب پرشورها شایسته آنها است و به تیم سپیدرود تبریک می‌گویم.

وی در پایان با تمجید از عملکرد حسین کعبی، خاطر نشان کرد : کعبی یک استثنا در فوتبال است که در این سن با این غیرت و تعصب بازی می‌کند. ما هم بازیکنان با تجربه خوبی مانند قاضی، گردان، ناصحی، خلعتبری و ... داریم اما یک روز هم بازیکنان با تجربه تمرکز لازم را ندارند. امروز معین عباسیان را با بدبختی به این بازی رساندیم، مچ پایش آسیب‌دیده بود اما با توجه به غیبت ناصحی چون به دفاع چپ نیاز داشتیم با حضورش در این پست ایثار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز