خبرگزاری کار ایران

جلالی: نمایش تراکتورسازی قابل ستایش است / امیدوارم ظرفیت صدرنشینی را داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۴۰

سرمربی پیکان تهران با تمجید از نمایش امروز بازیکنان تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد که شاگردانش از صدرنشینی مغرور نشوند.

به گزارش ایلنا، پیکان تهران با نتیجه 2 بر یک  از سد تراکتورسازی تبریز گذشت تا شاگردان مجید جلالی به صورت موقت در صدر جدول قرار بگیرند.

مجید جلالی در نشست خبری پس از این دیدار گفت: گل اولمان باد آورده بود اما با این وجود موقعیت های زیادی داشتیم. در نیمه دوم بازی شرایط ناپایدار پیدا کرد و هر لحظه امکان داشت هرکدام از دوتیم به گل برسند. تیم تراکتور با بازیکنان جوانش امروز بسیار خوب بازی کرد و ما را تحت فشار قرار داد، من این تیم را ستایش می‌کنم چرا که به نظرم امروز واقعاً نمایش خیلی خوبی داشتند. نیمه اول ۲ تعویض اجباری داشتیم که کار را کمی برایمان سخت کرد شاید حداقل یک ماه بختیار رحمانی و مهران موسوی را در اختیار نداشته باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در ادامه فصل هم این شرایط را حفظ کنیم و این که ظرفیت صدرنشینی را داشته باشیم ضمن اینکه باید تلاش کنیم از وقفه‌های لیگ هم به سلامت عبور کنیم. فعلاً هفته دهم است و راه زیادی تا پایان مسابقات داریم، نگاه ما این است که کیفیت تیم بهتر شود و تک تک بازیکنان پیشرفت کنند.

سرمربی پیکان درباره اینکه چه راهکاری برای مغرور نشدن شاگردانش از صدرنشینی استفاده خواهد کرد، خاطرنشان کرد: اینکه بخواهیم روحیه بُرد را به بازیکنان القاء کنیم کار ساده‌ای نیست. ما باید از حالا حتی نوع تمریناتمان را هم تغییر دهیم چون معمولاً در اینگونه مواقع برخی عوامل مخرب به سراغ تیم می‌آیند که ما به عنوان کادر فنی باید آن را رصد کنیم. زمانی که در تراکتور بودم هفته هفدهم تیم به صدر جدول رسید و نمی‌دانم که چه شد که تا هفته بیستم به تیمی نابودشده تبدیل شدیم. باید حواسمان جمع باشد و مانع نفوذ عوامل مخرب شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز