خبرگزاری کار ایران

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

توقف چلسی مقابل رم در شب پیروزی مدعیان قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۵۲۹

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برتری یووه، بارسا، منچستر، بایرن مونیخ و تساوی چلسی و رم دنبال شد.

به گزارش ایلنا، شب دوم از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 دیدار از گروههای مختلف پیگیری شد که طی آن تیم های بارسلونا،منچستر یونایتد، بایرن مونیخ ، یوونتوس و پاری سن ژرمن مقابل رقبای خود به برتری رسیدند و جدال چلسی و رم با تساوی به پایان رسید.

 

گروه A

منچستر یونایتد در زمین بنفیکا  به میدان رفت و میزبان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.مارکوس راشفورد در دقیقه 64 زننده تنها گل این بازی بود.

در بازی دیگر زسکا مسکو میزبان بازل سوئیس بود که مصاف این دو تیم با برتری 2 بر صفر بازل به پایان رسید.

شاگردان مورینیو با این برد 9 امتیازی شدند و با اقتدار در صدر جدول ایستادند.

 

گروه B

پاری‌سن ژرمن در خانه اندرلخت با 4 گل به پیروزی رسید.در این بازی کیلیان امباپه (3)، ادینسون کاوانی (44)، نیمار (66) و آنخل دی ماریا (88) برای پاریسی ها گلزنی کردند.

بایرن مونیخ هم با هدایت یوپ هاینکس مقابل سلتیک با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.توماس مولر (17)، جاشوا کیمیچ (29) و متس هوملز (51) زننده گل های بایرن مونیخ بودند.

پاری‌سن ژرمن با این برد 9 امتیازی شد و با اقتدار در صدر قرار گرفت و بایرن 6 امتیازی دوم است.

 

گروه C

چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان رم ایتالیا بود و برابر این تیم با تساوی 3 بر 3 متوقف شد.داوید لوئیز (11) و ادن هازارد (37 و 75) برای تیم چلسی گل زدند. در آنسوی میدان نیز الکساندر کولاروف (40) و ادین ژکو (64 و 70) گل های تیم رم را وارد دروازه حریف کردند.

در بازی دیگر اتلتیکو و قره باغ با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

چلسی  با این تساوی 7 امتیازی شد و در صدر جدول گروه C ایستاد و تیم های رم و اتلتیکو مادرید با5 و 2 امتیاز در رده های دوم و سوم این گروه قرار دارند.

 

گروه D

 بارسلونا و المپیاکوس در ورزشگاه نوکمپ به میدان رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر یک تیم بارسلونا خاتمه یافت.نیکولائو (18- گل به خودی)، لیونل مسی (61) و لوکاس دینیه (63) زننده گل تیم بارسلونا بودند. نیکولائو (90) تنها گل تیم مهمان را به ثمر رساند.

در دیگر بازی یوونتوس میزبان اسپورتینگ بود و برابر این تیم 2 بر یک پیروز شد.

در این گروه بارسلونا با 9 امتیاز صدرنشین است و یوونتوس 6 امتیازی در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز