خبرگزاری کار ایران

توتی: رونالدو، زیدان و بوفون، بهترین‌های سال هستند

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۵۲۳

فرانچسکو توتی، اسطوره رم گفته که زین‌الدین زیدان و جیان‌لوییجی بوفون بهترین مربی و دروازه‌بان سال 2017 بوده‌اند.

به گزارش ایلنا، از توتی درباره جوایز برترین‌های فیفا سوال شد و او گفت که زیدان را به آنتونیو کونته و مکس آلگری ترجیح می‌دهد و بوفون هم دروازه‌بان بهتری نسبت به کیلور ناباس بوده است.

او درباره نامزدهای توپ طلا گفت: «نیمار، رونالدو و مسی؟ اول از همه باید بگوییم که داریم درباره سه آدم فضایی فوتبال صحبت می‌کنیم. باید بگویم که ما همیشه در داخل و خارج میدان به هم احترام گذاشته‌ایم اما دست آخر، رونالدو از دو نفر دیگر جلوتر است. او فصلی عالی داشته است.

منصفانه است که بگوییم مکتب مربیگری ایتالیا هنوز کیفیت بالایی دارد اما با وجود کار فوق‌العاده کونته و آلگری، به نظرم زیدان بخت اصلی کسب عنوان بهترین مربی سال است، به همان دلیلی که رونالدو باید بهترین بازیکن سال شود؛ زیدان فصل پیش همه چیز را فتح کرد.

دروازه‌بان‌ها اثر بسیاری بر بازی دارند، هرچند که ارزش آنها به اندازه‌ای که باید، دانسته نمی‌شود. اثر آنها روی نتیجه نهایی همیشه سرنوشت‌ساز است. به نظرم جیان‌لوییجی بوفون بخت زیادی برای فتح عنوان دروازه‌بان برتر سال دارد. تیم او به فینال لیگ قهرمانان رسید که تیم کیلور ناباس هم رسید، ولی بوفون از نظر انفرادی بهتر بوده است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز