خبرگزاری کار ایران

احتمال جدایی دو ستاره پاری سن ژرمن در زمستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۵۲۲

ماجرای باشگاه پاری سن ژرمن خارج از مستطیل سبز پیچیده تر از حد واقعی است.

به گزارش ایلنا، هرچند پاری سن‌ژرمن در داخل میدان شرایط بسیار خوبی دارد اما اوضاع این تیم در خارج از میدان خوب به نظر نمی‌رسد و آنها در زمینه خرید و فروش بازیکن به مشکل برخورده‌اند؛ به ویژه اینکه ممکن است یوفا به دلیل مخارج زیاد برای خرید بازیکن، این باشگاه را جریمه کند.

 

مشکل خرید کوتینیو

پاریسی‌ها خواهان خرید فیلیپه کوتینیو از لیورپول بوده‌اند اما در این راه ناکام مانده‌اند. مدیران پی‌اس‌جی همچنان با نماینده‌های کوتینیو، از جمله کیا جورابچیان در ارتباط هستند و نیمار هم به او گفته که به پاریس بیاید و در کنار دیگر برزیلی‌های این تیم بازی کند. اکنون فاش شده، پی‌اس‌جی در زمستان سال گذشته، 75 میلیون یورو بابت خرید او پیشنهاد داده بود اما لیورپول حاضر نشد او را بفروشد.

با این حال، پاریسی‌ها همچنان به دنبال خرید او هستند. آنترو هنریکه، مدیر پی‌اس‌جی به جورابچیان گفته که برنامه‌های انتقال کوتینیو به بارسلونا در زمستان پیش رو را لغو کند و به ‌جای آن تا تابستان صبر کند که پاری سن‌ژرمن با پیشنهاد خوبی وارد میدان شود. مشخص نیست کوتینیو با این پیشنهاد موافقت کند یا نه، چرا که خود او در تابستان به دنبال آن بود که به بارسلونا برود.

 

دو شرط رابیوت

 اوضاع قرارداد آدرین رابیوت در پاری سن‌ژرمن مشخص نیست. این بازیکن مورد توجه آرسنال، لیورپول و تاتنهام قرار دارد و مذاکرات او با پاری سن‌ژرمن بر سر تمدید قرارداد به بن‌بست رسیده است. روزنامه اکیپ نوشته که رابیو حاضر است قرارداد جدید را امضا کند، به شرط آنکه دو خواسته او از مدیران باشگاه برآورده شود.

ورونیک، مادر او مسوول مذاکرات است و گفته پسرش به این شرط حاضر است قراردادش را امضا کند که در پست هافبک دفاعی به میدان نرود. رابیو از این ناراحت است که در این فصل، جای تیاگو موتا را در ترکیب گرفته است. ورونیک همچنین گفته که رابیو باید یکی از کاپیتان‌های پاری سن‌ژرمن باشد. به همین دلایل است که مذاکرات به جایی نرسیده و دو طرف با هم به مشکل برخورده‌اند.

 

کاوانی می‌رود؟

همچنین ادینسون کاوانی شاید از پاریس برود. منچسترسیتی قصد دارد این مهاجم پاری سن‌ژرمن را در ژانویه به خدمت بگیرد. آینده این ملی‌پوش اروگوئه‌ای در پاریس همچنان نامشخص است، به‌ویژه پس از آنکه او در ماه گذشته با نیمار بر سر زدن یک ضربه پنالتی به مشاجره پرداخت. هر دو بازیکن رسما اعلام کرده‌اند که هیچ تنشی بینشان وجود ندارد اما گفته می‌شود کاوانی احتمالا در زمستان یا تابستان پیش رو از پاریس جدا خواهد شد. سیتی اوضاع را دنبال می‌کند و پپ گواردیولا هم بر این باور است که تیمش یک مهاجم می‌خواهد. احتمالا منچسترسیتی در زمستان با پیشنهادی 50 میلیون یورویی به دنبال جذب کاوانی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز